    From: "Łukasz [oleśnica]" <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pobicie psa
    Date: Wed, 5 Oct 2005 22:02:10 +0200

    Co moge zrobic bezpanskiemu psu ktory mnie atakuje na ulicy
    zeby zajelo mi to jak najmniej czasu ? Oczywiscie zebym nie mial
    pozniej zadnych problemow. Zalozmy ze odszczekanie w rewanzu
    nie pomaga, a kopniakow unika ..

    Jesli mam zezwolenie na bron, atakuje mnie jakis pies, nie wiem
    do kogo nalezy, dzieje sie to w centrum miasta, moge go zastrzelic?
    Biorac pod uwage, ze nie jest to malusi kundelek ino wieeelki.

    Pozdrawiam serdecznie
    Temat jak najbardziej powazny, choc po przeczytaniu
    calosci wydaje mi sie to smieszne ..