eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoplyta glowna w serwisie › plyta glowna w serwisie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Will Hunting" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: plyta glowna w serwisie
    Date: Mon, 1 Mar 2004 22:02:39 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <c208gv$qmv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pp3.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1078175080 27359 217.98.137.3 (1 Mar 2004 21:04:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2004 21:04:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:197620
    [ ukryj nagłówki ]

    czekam juz ponad 21dni na odbior plyty glownej na gwarancji z serwisu.
    proline zwodzi mnie caly czas mowiac ze mam zadzwoniic jutro. co moge im
    zrobic?
    czy moge domagac sie jakiegos zadoscuczynienia finansowego badz tez sprzetu
    zastepczego?

    pozdrowienia




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.03.04 21:25 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1