  • Data: 2005-02-21 20:44:22
    Temat: pismo od komornika
    Od: "Ela" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szanowni grupowicze, mam kilka pytań i może umielibyście mi pomóc.
    Poniżej zamieściłam link do pisma które przyszło do mojej pracy.
    http://img1.exs.cx/img1/6859/imag00030jy.jpg
    Nie będę opowiadać całej sytuacji, która doprowadziła aż do takich skutków,
    bo to już bez sensu..
    Jaka jest możliwość mediacji i z kim, żeby dług ten spłacić samodzielnie,
    czy powinnam rozmawiać z komornikiem, czy bezpośrednio z wierzycielem?
    Czy istnieje szansa, aby zrezygnowano z odsetek i kosztów sądowych, do kogo
    skierować ta prośbę?
    czy pismo to jest w pełni zgodne z prawem, czy może są w nim jakieś zapisy,
    które mnie jeszcze bardziej pogrążają..
    Czy powinnam teraz skorzystać z pomocy prawnika, czy i tak nic już nie
    zmieni mojej sytuacji..?

    Z góry dziękuje za odpowiedx i pozdrawiam
    Ela.