  • Data: 2005-02-21 23:12:49
    Temat: Re: pismo od komornika
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Feb 2005 21:44:22 +0100, Ela naskrobał(a):

    > Szanowni grupowicze, mam kilka pytań i może umielibyście mi pomóc.
    > Poniżej zamieściłam link do pisma które przyszło do mojej pracy.
    > http://img1.exs.cx/img1/6859/imag00030jy.jpg
    > Nie będę opowiadać całej sytuacji, która doprowadziła aż do takich skutków,
    > bo to już bez sensu..
    > Jaka jest możliwość mediacji i z kim, żeby dług ten spłacić samodzielnie,
    > czy powinnam rozmawiać z komornikiem, czy bezpośrednio z wierzycielem?

    z wierzycielem najlepiej

    > Czy istnieje szansa, aby zrezygnowano z odsetek i kosztów sądowych, do kogo
    > skierować ta prośbę?

    koszty sądowe i odetki do wierzyciela, koszty egzekucyjne do komornika.

    > czy pismo to jest w pełni zgodne z prawem, czy może są w nim jakieś zapisy,
    > które mnie jeszcze bardziej pogrążają..

    > Czy powinnam teraz skorzystać z pomocy prawnika, czy i tak nic już nie
    > zmieni mojej sytuacji..?

    Trudno powiedziec jak sie nie zna szczegółow ale prawnik nie zaszkodzi :D
    Zalezy czy chcesz splacac czy nie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org