  • Data: 2003-08-12 00:16:12
    Temat: pies mnie ugryzl..
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, mam takie pytanko: czy jesli ugryzl mnie pies tak, ze
    musialem miec szyta reke, to czy moge miec jakies roszczenia
    o odszkodowanie do wlasciciela?
    sprawa wygladala tak: na plocie owszem, byla tabliczka 'zly pies',
    ale jakas staruszka w oknie domu stojacego na posesji powiedziala
    mi zebym smialo wchodzil, no i potem mozna sie domyslic
    co bylo..
    aha - i czy jesli studiuje architekture, a wiec zdolnosc
    rysunku jest priorytetowa, to czy moge liczyc na jakies wzgledy na komisji
    ubezpieczeniowej [pies pocharatal mi dlon, ktora rysuje]?
    czy jest cos takiego jak utrudnianie wykonywania przyszlego zawodu?
    wybaczcie jesli moje pytania sa naiwne..
    prosze o pomoc

    --
    pozdrawiam,

    my:.]