  • Data: 2002-01-23 09:37:57
    Temat: paserstwo Krzysztofa Krawczyka
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw cytat:

    "Krzysztof Krawczyk
    Zabrał piratom płyty i... rozdaje

    Dziennikarze "Super Expressu" pochwalili się, że pod choinkę dostali od
    piosenkarza po 3 litry wiejskiego mleka, po dwa jubileuszowe albumy z
    jego piosenkami i... pirackie nagranie płyty "Daj mi drugie życie"
    Krawczyka i Bregovicia. - Mam ich całe pudło. Zabrałem je handlarzom na
    bazarze - wyjaśnił ze śmiechem artysta. "

    koniec cytatu.

    Jak to jest z paserstwem? Krzysztof Krawczyk jest jedynie wykonawcą
    piosenek zawartych na płycie. Nie jest ich właścicielem. Samo posiadanie
    pirackich płyt jest uznawane w Polsce za paserstwo i jako takie jest
    ścigane z urzędu - czyż nie?

    Czy według polskiego prawa K.K. powinien być ścigany za paserstwo?

    Berberek