  • 1. Data: 2008-08-31 20:50:43
    Temat: parkujący sąsiad pod oknem-problem
    Od: " Kreadka" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam. Mam następującą sytuację: mieszkam pod sąsiadem, który parkuje pod moim
    oknem
    samochód(jego również). Jego mieszkanie rozciąga się też nad mieszkaniem sąsiada
    mieszkającego obok mnie. Czy można jakoś temu zaradzić prawnie? Jest to bardzo
    uciążliwa
    sytuacja, gdyż zdarza się, że jego samochód budzi mnie przed 6 rano i 22 w
    nocy. Dodam, że
    od strony ulicy znajduje się parking i koperta dla inwalidów. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2008-08-31 21:01:30
    Temat: Re: parkujący sąsiad pod oknem-problem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Kreadka" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > (...) od strony ulicy znajduje się parking i koperta dla inwalidów.

    A co jest w miejscu, w którym sąsiad parkuje pojazd pod oknem? Bo odnoszę
    wrażenei, ze pewnie nie parking, ale tego już nie napisałaś. No i czyj to
    teren (wspólnota, własność prywatna, spółdzielnia, gmina?)

  • 3. Data: 2008-08-31 21:39:47
    Od: Noodles <n...@p...elsat.net.pl>

    Kreadka pisze:
> [...]
    > nocy. Dodam, że
    > od strony ulicy znajduje się parking i koperta dla inwalidów. Z góry dziękuję.

    A próbowałeś z nim po prostu o tym porozmawiać ?
    Może on nie jest świadom problemu jaki powoduje
    a ty od razu pomocy prawnej szukasz.

  • 4. Data: 2008-08-31 21:46:13
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > nocy. Dodam, że
    > od strony ulicy znajduje się parking i koperta dla inwalidów. Z góry

    Aleś to opisał. On parkuje twój i swój samochód równocześnie ?
    " Jego mieszkanie rozciąga się też nad mieszkaniem sąsiada
    > mieszkającego obok mnie. Czy można jakoś temu zaradzić prawnie? "
    Raczej nie. Co ma prawo do układu mieszkań?
    "od strony ulicy znajduje się parking i koperta dla inwalidów. Z góry
    dziękuję."
    A ten sąsiad to inwalida?

    A może warto z nim pogadać i powiedzieć co cię trapi? Jak inwalida to może
    zrozumie...

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2008-08-31 22:45:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kreadka wrote:
    > Witam. Mam następującą sytuację: mieszkam pod sąsiadem, który parkuje pod moim
    > oknem

    a co jest pod twoim oknem jak nie ma tam żadnego samochodu :)

  • 6. Data: 2008-08-31 23:23:26
    Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>

    Kreadka pisze:
> [...]
    > nocy. Dodam, że
    > od strony ulicy znajduje się parking i koperta dla inwalidów. Z góry dziękuję.

    Gdy wieczorne zgasną zorze. Zanim głowę do snu złożę. Modlitwę moją
    zanoszę. Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi. Dla siebie o nic
    nie proszę, tylko mu dosrajcie proszę. Kto ja jestem? Polak mały. Mały
    zawisły i podły. Jaki znak mój - krwawe gały. Oto wznoszę moje modły, do
    Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego skurwysyna. Mego brata sąsiada, tego
    wroga, tego gada. Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby
    mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym,
    i w ogóle żeby miał marnie. Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa Polaka

    =============
    //-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
    a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"
    =============

  • 7. Data: 2008-09-01 01:21:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adamoxx1 wrote:

> [...]
    > mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym,
    > i w ogóle żeby miał marnie. Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa Polaka

    Dobre

  • 8. Data: 2008-09-01 01:39:13
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Sun, 31 Aug 2008 20:50:43 +0000 (UTC), Kreadka napisał(a):

    > [ciap]

    Ja moze swoje przezycia opisze (postaram sie dokladniej ;) ). Moze autorka
    sie wtedy nieco uspokoi. Moj sasiad nr 1 ma problemy ze sluchem. Dlatego
    nie musze wlaczac telewizora, zeby slyszec teleexpress; nie trudno zgadnac,
    ze takie sluchanie przytrafia sie rowniez przed 6.00 i po 22.00. Dodatkowo,
    jest z zamilowania polawiaczem metali kolorowych i juz od samego rana jest
    na lowach, aby pozniej zbudzic caly blok ich zgniataniem. Odleglosc od
    mojego okna - 1-2 m.

    Sasiad nr 2 - mechanik-laryngolog. Wychodzi z domu o blizej nieokreslonej
    godzinie, wsiada do swojego golfa, podnosi maske, odpala silnik i przez
    kolejne 5-6 godzin nasluchuje glosu silnika. Poniewaz ten golf to stary
    dieslowaty strucel, brzmi jak stado klekoczacych bocianow, ktore - jak na
    zlosc - nie chce odleciec. Smrod benzyny gratis. Odleglosc od mojego okna -
    4-5 m.

    Na miejscu Kreadki bym sie cieszyl majac tak spokojnego sasiada :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 9. Data: 2008-09-01 06:10:51
    Od: " " <k...@g...pl>

    Jan Bartnik <b...@g...com> napisał(a):
    > Ja moze swoje przezycia opisze (postaram sie dokladniej ;) ). Moze autorka
    > sie wtedy nieco uspokoi.
    > Na miejscu Kreadki bym sie cieszyl majac tak spokojnego sasiada :)

    No nie wiem czy bys chciał się zamienić ;)

    Po kolei....
    Na miejscu, gdzie parkuje sąsiad powinna być trawa,a są sznurki na pranie. Nie
    jest to parking ;) Parking jest z drugiej strony domu-od ulicy. Sąsiad jest
    inwalidą i mógłby parkować na kopercie, o której wcześniej wspomniałam.
    Budynek jest komunalny, sąsiad ma wykupione mieszkanie.

    Nie należy on do osób, z którymi można spokojnie dojść do kompromisu. Mieszkam
    tu od niespełna roku i mam wrażenie, że czuje się on panem na włościach :/
    Myśli, że mu wszystko wolno-zajmuje strych(suche pranie wisi nieraz nawet 3
    dni), zajmuje pralnie, która jest własnością wszystkich. Wczoraj przyjechała
    do niego rodzinka, zaparkowała oczywiście pod moim oknem, i rozpoczęła się
    debata, grzecznie poprosiłam, żeby się przenieśli gdzie indziej, ponieważ całą
    rozmowe słyszałam. Kiedy przyjechał szanowny sąsiad skwitował całą sytuację
    "ona może sobie gadać"... :/
    Pod oknami moimi i sąsiada parkuje tylko on.

    Nie życzę mu źle, wystarczyło by gdyby zaczął parkować w miejscu do tego
    wyznaczonym. W końcu płacę tak samo jak on czynsz.

  • 10. Data: 2008-09-01 06:31:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Rozporządzenie mówi o minimalnej odległości miejsc do parkowania od okien budynku.
    Jakby co, zawiadom pisemnie powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
    JaC

    -----