    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkujący sąsiad pod oknem-problem
    Date: Mon, 1 Sep 2008 03:39:13 +0200

    Dnia Sun, 31 Aug 2008 20:50:43 +0000 (UTC), Kreadka napisał(a):

    > [ciap]

    Ja moze swoje przezycia opisze (postaram sie dokladniej ;) ). Moze autorka
    sie wtedy nieco uspokoi. Moj sasiad nr 1 ma problemy ze sluchem. Dlatego
    nie musze wlaczac telewizora, zeby slyszec teleexpress; nie trudno zgadnac,
    ze takie sluchanie przytrafia sie rowniez przed 6.00 i po 22.00. Dodatkowo,
    jest z zamilowania polawiaczem metali kolorowych i juz od samego rana jest
    na lowach, aby pozniej zbudzic caly blok ich zgniataniem. Odleglosc od
    mojego okna - 1-2 m.

    Sasiad nr 2 - mechanik-laryngolog. Wychodzi z domu o blizej nieokreslonej
    godzinie, wsiada do swojego golfa, podnosi maske, odpala silnik i przez
    kolejne 5-6 godzin nasluchuje glosu silnika. Poniewaz ten golf to stary
    dieslowaty strucel, brzmi jak stado klekoczacych bocianow, ktore - jak na
    zlosc - nie chce odleciec. Smrod benzyny gratis. Odleglosc od mojego okna -
    4-5 m.

    Na miejscu Kreadki bym sie cieszyl majac tak spokojnego sasiada :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik