  • 1. Data: 2008-08-31 10:37:14
    Temat: Zamówienie obrączek u jubilera a anulowanie zamówienia
    Od: Glexu <g...@o...pl>

    Witam.

    Zamówiłem w piątek obrączki u zlotnika. Wpłaciłem 100% wartości
    zamówienia. Termin realizacji jest na za miesiąc. Dzisiaj przeglądając
    internet znalazłem bardzo dużo negatywnych opinii na temat tego i jutro
    z samego rana chcę iść wycofać zamówienie i odzyskać pieniądze. Domyślam
    się że Pan będzie bardzo oporny w negocjacjach więc chciałbym wiedzieć
    czy mam jakieś podstawy prawne którymi mógłbym się jutro podeprzeć w
    razie problemów z tym Panem.

    pozdrawiam,
    Glexu

  • 2. Data: 2008-08-31 10:51:43
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > czy mam jakieś podstawy prawne

    Żadnych.

    Ale jak już tak korzystasz z neta to pewno znajdziesz również dlaczego nie
    masz takich podstaw...
    --

    Daniel

  • 3. Data: 2008-08-31 12:57:56
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Glexu" < > napisał w wiadomości
> [...]
    > że Pan będzie bardzo oporny w negocjacjach więc chciałbym wiedzieć czy mam
    > jakieś podstawy prawne którymi mógłbym się jutro podeprzeć w razie

    Spróbuj wcisnąć mu kit, że rezygnujesz ze ślubu - może się uda.
    Albo zaproponuj 10 % wartości zamówienia jako zwrot jego kosztów bo
    domyślam się, że warunków odstąpienia umowy z Twojej winy nie uzgodniliście
    wcześniej?
    A może po prostu nie zrywaj umowy tylko odbierz obrączki za miesiąc?

    Pozdrawiam
    zenek

  • 4. Data: 2008-08-31 16:32:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Glexu wrote:
> [...]
    > się że Pan będzie bardzo oporny w negocjacjach więc chciałbym wiedzieć
    > czy mam jakieś podstawy prawne którymi mógłbym się jutro podeprzeć w

    nie masz żadnych.
    możesz się dogadać

  • 5. Data: 2008-08-31 18:20:30
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Glexu" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że Pan będzie bardzo oporny w negocjacjach więc chciałbym wiedzieć czy mam
    > jakieś podstawy prawne którymi mógłbym się jutro podeprzeć w razie

    wez go na litosc, powiedz ze wielka klotnia z przyszla malzonka,
    dowiedziales sie ze cie zdradza i zerwales zareczyny itp - innej mozliwosci
    nie widze