  • Data: 2009-10-21 19:26:19
    Temat: parkowanie na terenie prywatnym a mandat
    Od: "aMAN" <A...@G...A.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dostałem wezwanie od strazy miejskiej na terenie prywatnym należącym do
    spółdzielni mieszkaniowej w ktorej mam mieszkanie.
    http://img203.imageshack.us/img203/4230/dsc1044e.jpg to zdjecie obrazujace
    sytuacje . czerwonym krzyzykiem zaznaczyłem miejsce gdzie stał samochód. Na
    zdjeciu widac tez znaki pionowe informujace ze jest to teren prywatny i
    droga wenterzna. Jest to teren spoldzielni i jest napisane ze moga tam
    parkowac mieszkancy. Straz miejska twierdzi ze stajac tam niszcze zielen.
    Na moje pytanie czy zostali poinformowaniu o nisczzeniu zieleni przez wladze
    spoldzielni . powiedzieli ze nie , ze przy okazji innej interwencji zrobili
    zdjecia.
    Mandatu oczywiscie nie przyjalem i sprawa zostala skierowana do sądu
    grodzkiego.
    Straz miejska pytala sie mnie czy mam pisemne zezwolenie na parkowanie a na
    wielu tablikczakch na terenie spoldzielni jest napisane ze to teren prywatny
    i moga parkowac mieszkancy. Wg mnie to jakis absurd
    Ja zapytalem sie czy oni maja zezwolenie na robienei zdjec na terenie
    spoldzielni ktorej jestem czlonkiem i tu mieszkam . oczywiscie zostało to
    zignorowane .
    Czy w tej sytuacji mam jakieś szanse na wygranie sprawy w sądzie i najlepiej
    jak by jeszcze straż musiała na jakiś dom dziecka zapłacić .

    Pozdrawiam

    Aman