eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoopłata za nieuzasadnioną reklamacje › opłata za nieuzasadnioną reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!t
    opaz.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "nome" <n...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: opłata za nieuzasadnioną reklamacje
    Date: Mon, 20 Oct 2003 22:37:01 +0200
    Organization: An ICP news server
    Lines: 9
    Message-ID: <bn1h62$f04$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c16-38.icpnet.pl
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1066682370 15364 62.21.16.38 (20 Oct 2003 20:39:30 GMT)
    X-Complaints-To: c...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Oct 2003 20:39:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:171211
    [ ukryj nagłówki ]

    czy hurtownia sprzedająca sprzęt elektroniczny ma prawo do żądania ode mnie
    pieniedzy jesli moja reklamacja okaze sie nieuzasadniona i sprzęt bedzie
    sprawny? jakie paragrafy mówią o takich przypadkach. dodam jeszcze tylko, ze
    ów sprzęt nie jest sprawdzany przy kliencie.

    pozdrawiam
    nome


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1