  • Data: 2009-12-20 05:13:13
    Temat: ojciec mnie dobija - pomocy!
    Od: dziadek0351 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sześć lat temu ożeniłem się i wyprowadziłem z domu rodziców. Wynajęliśmy
    z żoną mieszkanie. Niestety nie wymeldowałem się z tego mieszkania. 2
    lata temu zmarła moja mama i ojciec został sam w tym mieszkaniu. Wczoraj
    dostałem nakaz płatniczy z sądu. Mam solidarnie z ojcem zapłacić 30000 +
    odsetki ponieważ mój ojciec - alkoholik nie płacił czynszu. Jestem w
    tragicznej sytuacji finansowej. Z powodu przewlekłej choroby synka obie
    pensje moja i żony nie wystarczają na pokrycie naszych zobowiązań. Od
    miesiąca mieszkamy u teściów (przyjęli nas do siebie aby nam pomóc). Nie
    chcę nawet myśleć o tym co by było gdyby nie pomoc rodziców żony, którzy
    spłacają nawet część naszych zadłużeń.
    No i właśnie wczoraj dostałem ten nakaz!
    Co mogę teraz zrobić? Bardzo proszę o jakąś poradę.
    Pozdrawiam wszystkich