  • Data: 2009-12-20 10:35:59
    Temat: Re: ojciec mnie dobija - pomocy!
    Od: dziadek0351 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tu nie chodzi o spadek, mieszkanie jest własnością Urzędu Miasta... Ja
    tam mieszkałem z rodzicami do pełnoletności, potem się ożeniłem i
    wyprowadziłem. Mieszkanie zadłużył ojciec po śmierci mamy...
    i problem w tym, że nie wymeldowałem się z niego. Urząd miasta składając
    pozew wskazał, że tam mieszkam a ja nie wiem jak udowodnić, że od 2003
    roku wynajmowałem prywatnie mieszkania (oczywiście bez meldunku) Teraz
    mieszkam z rodziną u teściów i wychodzi na to,że mam spłacać długi ojca.
    A on pije i nie płaci!Jak z tego wybrnąć? Oczywiście składam sprzeciw,
    ale nie wiem czy ten meldunek mnie nie pogrąży :-(

    W dniu 2009-12-20 06:13, dziadek0351 pisze:
    > Sześć lat temu ożeniłem się i wyprowadziłem z domu rodziców. Wynajęliśmy
    > z żoną mieszkanie. Niestety nie wymeldowałem się z tego mieszkania. 2
    .....Bardzo proszę o jakąś poradę.