  • Data: 2006-03-13 18:16:42
    Temat: ogloszenie wyroku - co dalej?
    Od: "Grazyna" <g...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sprawa cywilna - o zaplate.
    Nie moge byc obecna na ogloszeniu wyroku w I instancji (Sad Rejonowy)
    Nie mam pojecia jaki bedzie wyrok, ale boje sie ze moge przegrac te sprawe.
    Pytania:
    1. Czy sad doreczy mi wyrok jesli bede nieobecna na ogloszeniu?
    2. Od kiedy plynie termin do wniesienia apelacji (od ogloszenia wyroku czy
    od doreczenia)
    3. Ile mam czasu na otrzymanie uzasadnienia wyroku - czy musze wystapic o
    uzasadnienie?
    4. Czy moge sama wniesc apelacje, czy musi to zrobic mecenas?
    5. Ile kosztuje apelacja? Czy to jest jakas czesc wpisu stosunkowego - czy
    sad mi ja ustali czy musze zrobic to sama?
    (sa chyba jakies zmiany w kpc od 2 marca tego roku)
    6. Jesli bede chciala zaplacic powodowi - kto mnie poinformuje o kwocie,
    kosztach sadowych i na jakie konto wplacic naleznosc?