    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odrzucona reklamacja - co dalej?
    Date: Wed, 23 Jul 2008 20:25:47 +0200

    witam

    nabyłem pewien produkt, cos sie zepsuło. uszkodzenie jest mechaniczne,
    ale uwazam ze z winy producenta (słaby materiał). Oczywiscie zarządałem
    wymiany lub naprawy. PRzyjeli, po 10 dniach zadzwonili ze jest do
    odbioru, NIE naprawiony, uzasadnienie dostane na piśmie. Co moge w takim
    przypadku zrobic? (oczywiscie dalej obstaje przy swolim ze wina leży po
    stronie producenta). Czy moge zarządać niezależnej eksprtyzy, czy
    pozostaje droga sądowa?

    Pozdrawiam
    Tomasz