    From: gu1iwer <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpowiedzialność mechanika
    Date: Thu, 29 Mar 2007 08:36:27 +0200

    Witam , mam toyotę z silnikiem diesla , 1,5 roku temu wymieniałem
    rozrząd ( kompletny) w zakładzie mechanicznym ( przebieg 97.000 km).
    Teraz mam 140.000 i rozrząd się rozsypał( poleciała cała głowica i jeden
    tłok)- przyczyną prawdopodobnie był napinacz paska rozrządu . Czy mogę
    dochodzić roszczeń od mechanika który to wymieniał ? ( nominalna
    żywotność rozrządu 105.000 KM) . Wiem że ten warsztat miał już sprawy
    tego typu , mówiło się że nie wymieniają wszystkiego tak jak powinni lub
    wsadzają używane części. Na wykonaną usługę mam fakturę.
    Piotr