  • 1. Data: 2007-03-29 06:36:27
    Temat: odpowiedzialność mechanika
    Od: gu1iwer <g...@p...onet.pl>

    Witam , mam toyotę z silnikiem diesla , 1,5 roku temu wymieniałem
    rozrząd ( kompletny) w zakładzie mechanicznym ( przebieg 97.000 km).
    Teraz mam 140.000 i rozrząd się rozsypał( poleciała cała głowica i jeden
    tłok)- przyczyną prawdopodobnie był napinacz paska rozrządu . Czy mogę
    dochodzić roszczeń od mechanika który to wymieniał ? ( nominalna
    żywotność rozrządu 105.000 KM) . Wiem że ten warsztat miał już sprawy
    tego typu , mówiło się że nie wymieniają wszystkiego tak jak powinni lub
    wsadzają używane części. Na wykonaną usługę mam fakturę.
    Piotr

  • 2. Data: 2007-03-30 18:01:55
    Temat: Re: odpowiedzialność mechanika
    Od: anarchista <a...@p...onet.pl>

    gu1iwer napisał(a):
> [...]
    > tego typu , mówiło się że nie wymieniają wszystkiego tak jak powinni lub
    > wsadzają używane części. Na wykonaną usługę mam fakturę.
    Zbierz wszystkie dowody, zasięgnij opinii innego specjalisty na temat
    przyczyny uszkodzenia się rozrządu, oblicz koszty, i do federacji
    konsumentów, jeżeli ma wiele takich spraw, to wykręty typu to nie moja
    część, on się uwziął mu nie pomogą!