  • Data: 2004-03-31 13:42:20
    Temat: odkupienie sluzebnosci ?
    Od: "v_wozniak" <v...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Mam drobne pytanie, w jakis sposob przeprowadzic zgodnie z prawe i tak by
    nikt pozniej nie roscil prenensji : odkupienie sluzebnosci?

    Wyglada to tak: ustanowilem sluzebnosc w moim domu, na rzecz mojej ciotki,
    poniewaz nie przeprowadza remontow, nie mieszka w wyznaczonej sluzebnosci -
    chcialbym jej prawo sluzebne 9czy jak to sie nazywa :) ) odkupic od niej.
    Stajac sie na powrot pelnoprawnym wlascicielem sluzebnosci.

    Jak to zrobic? Notariusz? Ile to moze kosztowac?

    Pozdrawiam

    \Victor Wozniak