eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru? › obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Lookasik" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Date: Thu, 8 Sep 2005 20:46:09 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <dfq0t8$k3t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: apu98.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1126205160 20605 83.17.154.98 (8 Sep 2005 18:46:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2005 18:46:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:325831
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłam ciśnieniowy ekspres do kawy. Ekspres nie został sprawdzony w
    sklepie. Na miejscu gwarancja nie została podbita przez sprzedawcę. Przy
    pierwszym urochomieniu w domu okazało się, że ekspres jest niesprawny.
    Sprzedawca poinformował, iż konieczny jest proces reklamacyjny, czyli
    naprawa towaru po podbiciu gwarancji. Nie chce wymienić towaru na nowy.
    Co proponujecie?
    Czy sprzedawca nie ma obowiązku umożliwienia sprawdzenia sprzętu na miejscu
    i czy w związku z tym fakt, iż na miejscu nie podbijają gwarancji oznacza,
    iż klient ma możliwość sprawdzenia towaru w domu i w razie usterki wymiany
    na nowy?
    Dzieki
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1