  • Data: 2011-04-09 16:45:26
    Temat: nsp, a narodowość
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem Waszmościowie.
    Była u mnie pani rachmistrz, fajna laska i niegłupia.

    Pierwsze primo, zastanawiam się ile i kto wziął w łapę za te smartfony.

    Po drugie, w ciągu pół godziny (a dostała za jedną "rozszerzoną" wizytę
    20zł brutto, jak zeznała) to gówno jej się 3 razy zawiesiło i rozmowa
    rozciągnęla się do 1h15', a i tak nie udało się doprowadzić ankiety do
    końca.
    Taka ciekawostka "bazodanowa", tak się u mnie złożyło, że córka jest tej
    samej profesji, co żona (nie, nie tej, co wam się wydaje ;) ) no i ona
    pani powiedziała, że skoro kliknęła już tę profesję przy żonie, to
    zniknęła jej z opcji przy córce. Ja się tam pewno nie znam na bazach
    danych, może ona wie lepiej. To znaczy, że za aplikację też ktoś wziął w
    łapę.

    No i nie ma w opcjach narodowości śląskiej, wbrew tej całej pianie,
    którą bije się u nas od paru dni.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.