  • Data: 2009-01-23 20:39:06
    Temat: nieuczciwy DotPay
    Od: "Gonzo" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DotPay to taki serwis, teoretycznie zaufana trzecia strona, do płatności w
    internecie. Pewnego dnia postanowiłem kupic via internet bilet do
    CinemaCity. Serwis mnie pięknie prowadził, przełączył do płatności, wybrałem
    przelew Citi, przelałem cash, i..... dupa. system DotPaya nie potwierdził mi
    transkacji. Rezerwacja biletów po stronie CinemaCity wygasła i zostałem na
    lodzie z potwierdzeniem przelewu i przelaną kasą, ale bez biletów.
    Ładuję więc maila do DotPaya żeby mi kasę oddawali. No i super - juz
    następnego dnia otrzymałem kulturalnego maila żebym spadał bo oni kasę
    przelali już CinemaCiti i moge sobie od CinemaCiti dochodzić zwrotu. Na
    mojego maila, że to przeciez oni byli stroną transkacji, ich system
    infromatyczny zawinił i oni powinni mi kasę zwrócić - już pies z kulawą nogą
    nie odpowiedział.
    Pisze więc maila do CinemaCiti - ale tu równie dobrze mógłbym pisać na
    berdyczów - innymi słowy : cisza, brak jakiejkolwiek reakcji.

    Proszę o informację jakie mam w takiej sytuacji środki prawnego nacisku.
    Kasa nie była duża (82zł), więc chyba nie doniesienie o popełnieniu
    przestępstwa?

    dziękuję za informację,
    stas
    PS. no i oczywiście wszystkim serdecznie odradzam korzystanie z tego serwisu