    From: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.soc.prawo
    Subject: niepodlaczona antena - zaklocenia - mozliwe?
    Date: Sun, 6 Jun 2004 11:53:18 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@p5481036b.dip.t-dialin.net

    "M." <a...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
    news:Xns94FFE205C6E4BSkunkWeed@193.42.231.152...

    > mamy dośc nietypową sprawę. Mąż - radioamator - zwrócił się do
    administracji
    > osiedla z prośbą o pozwolenia na isntalację anteny krótkofalowej na dachu
    > budynku. Zebrał podpisy mieszkańców, którzy są właścicielami mieszkań,
    zgodę
    > otrzymał.
    (...)
    >Wiem, że bez podania podstawy prawnej nie mogą nam nakazać zdjęcia anteny,
    >tym bardziej, że nie jest ona do niczego podłączona;

    puscilem crossposta na pl.sci.fizyka bo chcialem sie upewnic u kogos kto sie
    zna:
    czy niepodlaczona antena moze zaklocac telewizor?
    wydaje mi sie, ze tak, ale pytanie, czy w sposob naprawe zauwazalny?
    czy ktos jest w stanie zarjestrowac dostrzegalnie gorszy odbior radia/tv z
    powodu umieszczenia *niepodlaczonej* anteny na bloku obok?
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis