  • Data: 2004-06-09 11:32:12
    Temat: Re: nietypowa sprawa - pilne
    Od: SkunkWeed <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ciąg dalszy sprawy:
    Dziś dostałem nakaz demontażu mimo, że jest stwierdzone, że nie jest to
    źródłem zakłóceń. W przypadku jak nie zdejmę anteny, to zdemontują ją na mój
    koszt. Podpierają się art. 20 Ustawy o Własnośći Lokali z dnia 24.06.1994r.
    (Dz. U. z 2000r nr 80 poz 903.
    Co mam zrobić? Zdjąć i połozyć uszy po sobie a ciemnogód wygra, czy poczekać
    aż sami zdejmą i pozwać ich za naruszenie własnosci prywatnej i zniszczenie
    mienia? Koszt takiej anteny to około 1000pln.
    Odpuścić, czy iść dalej?
    Dzięki za opinie, Michał