eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniechciana przesylka › niechciana przesylka
  • Data: 2005-04-15 13:13:49
    Temat: niechciana przesylka
    Od: trompele <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zamowilem ostatnio pewien sprzet komputerowy poza granicami Polski (w UE)
    Sprzet dostalem, wszystko cacy. Jednak dodatkowo w paczce byl inny sprzet
    komputerowy warty drugie tyle, ktorego ja nie zamawialem. W paczce nie bylo
    informacji na temat tego dodatkoweo sprzetu, nie bylo go na fakturze, moja
    karta kredytowa nie zostala obciazona. Co dziwne do tego urzadzenia nie
    zostala dolaczona gwarancja (opakowanie w ktorym powinna byc jest puste).
    Nikt z firmy do mnie nie dzwoni, nie upomina sie. Wiem, moralnie powinienem
    zadzwonic i zapytac czy przypadkiem nie zgubili tego sprzetu, ale skoro sie
    nie interesuja to moze im nie potrzebny. Mi sie specjalnie tez nie chce
    zabiegac o to zeby sobie go odebrali. No i ja juz tak sobie tydzien czekam
    i nic. I pytanie, czy moga np po pol roku (o ile w ogole moga) zwrocic sie
    do mnie z prosba o odeslanie zagubionego urzadzenia? Czy moga np sobie sami
    pociagnac pieniadze z karty kredytowej? Jak to prawnie w ogole wyglada w
    UE ?
    Pozdrawiam


    Michal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1