  • Data: 2005-04-15 14:23:25
    Temat: Re: niechciana przesylka
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uzytkownik "trompele" <
    >

    > jak im podasz PIN do karty to jasne ze moga

    bzdura, moga odciagnac jelsi raz dostali autoryzacje, a ty mozesz sie z tym
    nie zgodzic i wystapic do banku o anulowanie, mialem taka sytuacje w usa, po
    2 tygodniach od zakonczenia zakupu odciagneli mi dodatkowo 10$ bo pomylili
    sie w oplacie za przesylke, oczywiscie zawiadomili mnie wczesniej o tym,
    zgody natomiast nie potrezbowali... po co niby im PIN ??!?!? nie kumam, w
    internecie nie posluguje sie pinem...