  • Data: 2005-04-19 14:56:45
    Temat: Re: niechciana przesylka
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski wrote:

    > Art. 174 kc: "Posiadacz rzeczy ruchomej nie będący jej właścicielem
    > nabywa własność, jeżeli posiada rzecz nieprzerwanie od trzech lat
    > jako posiadacz samoistny, chyba że posiada w złej wierze."
    >
    > Czyli spokój masz (dopiero) po 3 latach. Jeśli w tym czasie się
    > upomną, to nie oddając im zaczynasz posiadać w złej wierze.

    Hyhy, najpierw to oni musieliby w ogóle wiedzieć, że to on to posiada
    ;-).
    Walnęli się przy pakowaniu, i nie mają pojęcia do kogo to poszło i czy
    w ogóle poszło w przesyłce, czy też magazynier zwinął.
    Ładnie byłoby gdyby im zwrócił uwagę, i ew. odesłał na ich koszt.
    Czasem warto w ten sposób zjednac sobie ludzi - choć w tym wypadku
    bardzo prawdopodobna jest reakcja - "co za jełop" ;-)
    W podobnej sytuacji moja siostra tak oddała przypadkowo przysłany
    towar, i dziewczyna, którą chcieli obciążyć, była bardzo wdzięczna,
    dając temu wyraz kilkakrotnie juz zapraszając siostrę do siebie, do
    Paryża ;-)

    --
    Pozdro
    Massai