  • 51. Data: 2008-10-09 22:05:23
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > No właśnie - tak zwany...
    > A ja jestem informatykiem rzeczywistym.
    No popatrz jakiego masz pecha.

    > O, to na pewno.
    > Dyrektor bez wątpienia może być pracownikiem gminu.
    > Z naciskiem na to ostatnie słowo.
    No naprawdę jak na to że tytuujesz się rzeczywistym informatykiem to jesteś
    niesamowicie inteligentny. Brawo za błyskotliwość.
    Chciałbym ci jednak przypomnieć że ty kilka razy próbowałeś mnie obrazić w
    tej dyskusji. jednak podałem ci argumenty i jakoś się do nich nie
    ustosunkowałeś.
    Jeżeli jesteś informatykiem a ja tylko pseudo wg ciebie to naprawdę możesz
    sobie współczuć.
    Jedyne co potrafisz to próbować obrazić. Twój najmocniejszy argument to
    "bredzisz" czy coś w ten deseń.
    Sprawiasz wrażenie jakby ci się mózg zakleszczył i nie potrafił nic wymyśleć
    poza jednym "wszyscy którzy myślą inaczej - bredzą"
    Nawet cytat z KN wyzwałeś od bredni bo uznałeś że to ja napisałem. Może
    jednak to ty spróbujesz się ciut dokształcić w dziedzinie przepisów
    oświatowych i policzysz to i owo i wtedy wrócisz podyskutować?

    > Wstrząsające.
    > Bez sensu, ale wstrząsające.
    Ktoś z umysłem rzeczywistego informatyka faktycznie może miec problemy z
    myśleniem. Więc spróbuję ci to naświetlić.
    Pewien wójt gminy wychodząc z założenia że nauczyciel ma pracowac 40 godz.
    tygodniowo chciał zmusiś na początek dyrektorów do tak monotonnego dnia
    pracy.
    jeden z nich się odwołał że on ma nie 40 godzin a 15 (18-3).
    Sąd uznał że niestety ale nauczyciel - dyrektor nie ma racji i jego wymiar
    to jednak 40 godzin.
    Za to podtrzymał że godzin edukacyjnych nie może być więcej jak 15.

    Niestety sąd sądzi w konkretnym przypadku i dalej nie wiadomo czy owe 40
    godzin tyczy się tylko dyrektorów czy nauczycieli też.

    --
    PawełJ

  • 52. Data: 2008-10-09 22:09:48
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gclnij$rfp$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Wiem.
    Tu jest pies pogrzebany ...

    > Jesteś - wybacz bezpośredniość - po prostu głupi.
    A tu wyjaśnienie dlaczego.
    Jeżeli uważasz że każdy kto ma inne zdanie niż ty jest głupi to masz spory
    problem.
    >Dorwałeś się do ustawy, a nie rozumiesz, że do niej sa akty wykonawcze i że
    >wiąże się ona z innymi ustawami, które także maja akty wykonawcze.
    > Po cholerę piszesz na temat, o którym gów..., guzik wiesz?
    Wiem sporo tylko niektórzy dyskutanci na tej grupie są tak zapatrzeni w
    siebie i swoją inteligencję że nie zauważają że inni mogą wiedzieć więcej.
    Szkoda mi ciebie naprawdę.

    --
    PawełJ

  • 53. Data: 2008-10-09 22:17:23
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gclojo$sde$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > No to trudno. Są tępi uczniowie.
    Albo tępi nauczyciele - co jest bardziej prawdopodobne bo to niesprawdzalne
    w żaden sposób.

    > Nie, nie, skądże.
    > Nie możesz mnie obrazić w żaden sposób.
    > Ja ciebie zresztą także nie, chociaż z zupełnie innnej przyczyny.

    > Zauważyłem.
    > No i?
    No i to że chciałem ci wykazać że nie potrafisz logicznie myśląc.
    najwyraźniej sklecić ze sobą dwa zdania to dla ciebie za dużo.

    > Wskaż kiedy mu się należy.
    Nie chce mi się. Zresztą to ty zarzuciłeś że piszę głupoty więc je wykaż.
    Albo przyznaj że sam nie wiesz.

    > Taaa... w tarnobrzeskiem
    > A w większej skali pomyśleć i policzyć umie?
    Umie ale to byłoby niewiarygodne. Za to te dane podaję wiarygodnie.

    > A co ci do tego kim jestem i jak pracuję?
    > Co to za chamstwo?
    > Sam się spowiadaj, jak chcesz.
    Czyli wg ciebie przyznanie się że jest się nauczycielem to jakieś poniżenie?
    > Ty mu dasz te nadgodziny, czy co?
    Czekaj gościu. To najpierw się ci nie podoba wyliczenie a teraz ilość
    godzin?
    Coś ty się z księżyca urwał? nie zauważyłeś że nauczyciele mają nadgodziny?

    > Możesz napisać cokolwiek.
    > To wolny kraj.
    > Można w nim być idiotą zupełnie zgodnie z prawem.
    > Vide Tristan.
    Jeszcze siebie dopisz do tego vide.

    > Wypowiedź.
    Dobre :)
    Po raz kolejny pokazujesz sposób swojej rzeczowej dyskusji

    --
    PawełJ

  • 54. Data: 2008-10-09 22:20:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gclu9v$7jk$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > To co z zamiłowania jest tym członkiem? Bo takiego skrzywienia jak u
    > niego to już dawno nie widziałem
    Tyś, chłopcze, w ogóle mało widział, a twoje opinie mi wiszą.
    Jemu gul skacze bo ja wiem kim on jest naprawdę, gdzie konkretnie
    nauczyciela udaje i jak z siebie błazna robił wcześniej (nick: Wrak
    Tristana, łatwo znaleźć), i moge to zawsze napisać, a on o mnie gówno wie.

    > Pracownik biurowy - tak samo jak i sprzątaczka ma siedzieć 8 godzin -
    > nieważne czy robi czy nie. I taki pracownik nie ma fizycznie szans na
    > drugi etat.
    To niech zostanie nauczycielem.

    > Nie opustoszeją. Czy kilka lat temu nie było zapisu w KN, że czas pracy
    > nauczyciela to 40 godz w tym zajęć dydaktycznych 18?
    Nie, chłopcze. Nie było i nie ma.

    > I takie postawienie sprawy było by ok. nauczyciel siedzi 8 godz dziennie
    > - ma czas na sprawdzenie prac domowych, na zrobienie wywiadówki.
    Były próby podejmowane przez nieliczne organy prowadzące wprowadzenia czegoś
    takiego.
    Zrezygnowali bardzo szybko.
    Dlaczego? No - mądralo - dlaczego?

    > Przecież teraz nauczyciele w szkołach prowadzonych przez stowarzyszenia
    > nie podlegają KN - i jakoś żyją.
    Ty też jakoś żyjesz. Sensu to nie ma, ale póki co żyjesz.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-10-09 22:20:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gclva3$g0l$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > No popatrz jakiego masz pecha.
    No tak.
    Wrąbałem się tragicznie.
    Jeszcze ktoś niedouczony mógłby pomyśleć, że mamy wspólny zawód.

    > Chciałbym ci jednak przypomnieć że ty kilka razy próbowałeś mnie obrazić
    > w tej dyskusji.
    Nieprawda. Ani razu.

    > jednak podałem ci argumenty i jakoś się do nich nie ustosunkowałeś.

    > Jeżeli jesteś informatykiem a ja tylko pseudo wg ciebie to naprawdę
    > możesz sobie współczuć.
    Nigdzie nie nazwałem cię pseudoinformatykiem. Sam się określiłeś (zresztą
    słusznie) jako "tzw. informatyk".

    > Jedyne co potrafisz to próbować obrazić. Twój najmocniejszy argument to
    > "bredzisz" czy coś w ten deseń.
    Uważaj co chcesz. Ja się z ciebie zwyczajnie nabijam. Jesteś bowiem
    śmieszny.
    W jaki sposób miałbym obrazić śmiesznego faceta bez wiedzy i umiejętności
    myślenia?

    > Ktoś z umysłem rzeczywistego informatyka faktycznie może miec problemy z
    > myśleniem. Więc spróbuję ci to naświetlić.
    No to do dzieła, synku, do dzieła.

    > Pewien wójt gminy wychodząc z założenia że nauczyciel ma pracowac 40
    > godz. tygodniowo
    A skąd on to wytrzasnął?

> [...]
    > jeden z nich się odwołał że on ma nie 40 godzin a 15 (18-3).
    > Sąd uznał że niestety ale nauczyciel - dyrektor nie ma racji i jego
    Chętnie przeczytałbym treśąć powództwa i sentencję wyroku. Bez tego nie ma
    co gadać.

    > Za to podtrzymał że godzin edukacyjnych nie może być więcej jak 15.
    Chyba dydaktycznych, a nie edukacyjnych.
    A ile wg ciebie wynosi godzina dydaktyczna? 45 min. czy 60?
    Sprawdźmy twoją wiedzą elementarną.

    > Niestety sąd sądzi w konkretnym przypadku i dalej nie wiadomo czy owe 40
    > godzin tyczy się tylko dyrektorów czy nauczycieli też.
    W pewnej mierze wiadomo. Precedens w polskim prawie nie funkcjonuje, ale
    linia orzecznicza i owszem.

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2008-10-09 22:28:24
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > nauczyciela udaje i jak z siebie błazna robił wcześniej (nick: Wrak
    > Tristana, łatwo znaleźć), i moge to zawsze napisać, a on o mnie gówno wie.
    Wasze prywatne porachunki akurat średnio mnie interesują.

    > To niech zostanie nauczycielem.
    Po co? Żeby się mu psychika skrzywiła jak prawie całemu temu gronu ?

    > Nie, chłopcze. Nie było i nie ma.
    Ale jest spora szansa że będzie :)

    > Były próby podejmowane przez nieliczne organy prowadzące wprowadzenia
    > czegoś takiego.
    > Zrezygnowali bardzo szybko.
    > Dlaczego? No - mądralo - dlaczego?
    Kurcze - nie wszyscy wiedzą to co ty i do tej pory dyrektorzy szkół w
    niektórych gminach po 8 godzin tyrają.

    > Ty też jakoś żyjesz. Sensu to nie ma, ale póki co żyjesz.
    Po raz kolejny mnie oceniasz. Zbyt wysokie mniemanie masz o sobie.

    --
    PawełJ

  • 57. Data: 2008-10-09 22:30:57
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gclusv$89h$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Pisze się "uogólniajmy", tępaku.
    Ty masz taki sposób bycia zawsze że czepiasz się tak kolosalnych błędów czy
    tylko teraz jesteś wzbudzony i nie panujesz nad słownictwem ?
    > I ty masz coś do powiedzenia o nauczycielach?
    Tak. Że miałem takich typków co to im wszystko jedno było czy nauczą czy
    nie - zwłaszcza polskiego. Ważne żeby kasę wzięli.

    --
    Pawełj

  • 58. Data: 2008-10-09 22:33:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcm00i$hfv$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Albo tępi nauczyciele - co jest bardziej prawdopodobne bo to
    > niesprawdzalne w żaden sposób.
    Sprawdzalne.
    Jest masa tępych nauczycieli. Możesz mi wierzyć.

    > No i to że chciałem ci wykazać że nie potrafisz logicznie myśląc.
    Ciekawe zdanie. Sama logika.

    > Nie chce mi się. Zresztą to ty zarzuciłeś że piszę głupoty więc je wykaż.
    > Albo przyznaj że sam nie wiesz.
    A po co ja mam bałwanowi bałwaństwo udowadniać i jeszcze go uczyć?

    > Czyli wg ciebie przyznanie się że jest się nauczycielem to jakieś
    > poniżenie?
    Czyli wg mnie gówno ci do tego kim jestem.
    Jeszcze nie zrozumiałeś?

    > Coś ty się z księżyca urwał? nie zauważyłeś że nauczyciele mają
    > nadgodziny?
    Coś ty się w nocniku zaciął?
    Nie zauważyłeś, że dla wielu nawet na etat nie starcza?

    > Dobre :)
    > Po raz kolejny pokazujesz sposób swojej rzeczowej dyskusji
    Piszę tak, aby adwersarz miał szansę pojąc o co mi chodzi. Tu adwersarzem
    jesteś ty. Już bardziej uprościć nie umiem. Nawet dla ciebie.

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2008-10-09 22:35:12
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gclva3$g0l$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > No tak.
    > Wrąbałem się tragicznie.
    > Jeszcze ktoś niedouczony mógłby pomyśleć, że mamy wspólny zawód.
    Oj lepiej nie.

    > Nieprawda. Ani razu.

    > Nigdzie nie nazwałem cię pseudoinformatykiem. Sam się określiłeś (zresztą
    > słusznie) jako "tzw. informatyk".
    Słusznie - i dalej to podtrzymuję.

    > A skąd on to wytrzasnął?

    A to już jego sprawa. A raczej jego radcy prawnego.

    > Chętnie przeczytałbym treśąć powództwa i sentencję wyroku. Bez tego nie ma
    > co gadać.
    A ja też. Więc jakbyś tak znalazł to zapodaj linka.

    > Chyba dydaktycznych, a nie edukacyjnych.
    > A ile wg ciebie wynosi godzina dydaktyczna? 45 min. czy 60?
    > Sprawdźmy twoją wiedzą elementarną.
    A co jest do wygrania?

    --
    Pawełj

  • 60. Data: 2008-10-09 22:37:00
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > To spadaj. Nie ma co odnosić sie do bezwartościowych konfabulacji.
    "Nie podam ci, bo nie każdego uczę za darmo.
    Erudycja to też towar - musi kosztować." - znasz to ?

    --
    Pawełj