    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Fri, 10 Oct 2008 00:05:23 +0200
    <gclb3p$rhc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gclbq5$kec$3@news.onet.pl>
    <gcljhe$i06$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gclk5u$1qo$1@news.dialog.net.pl>
    <gclldn$mg1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gclm9u$mgt$2@inews.gazeta.pl>
    <gclnf3$4n3$1@news.dialog.net.pl>
    <gcltnu$6ut$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gcltt3$akm$1@news.dialog.net.pl>

    > No właśnie - tak zwany...
    > A ja jestem informatykiem rzeczywistym.
    No popatrz jakiego masz pecha.

    > O, to na pewno.
    > Dyrektor bez wątpienia może być pracownikiem gminu.
    > Z naciskiem na to ostatnie słowo.
    No naprawdę jak na to że tytuujesz się rzeczywistym informatykiem to jesteś
    niesamowicie inteligentny. Brawo za błyskotliwość.
    Chciałbym ci jednak przypomnieć że ty kilka razy próbowałeś mnie obrazić w
    tej dyskusji. jednak podałem ci argumenty i jakoś się do nich nie
    ustosunkowałeś.
    Jeżeli jesteś informatykiem a ja tylko pseudo wg ciebie to naprawdę możesz
    sobie współczuć.
    Jedyne co potrafisz to próbować obrazić. Twój najmocniejszy argument to
    "bredzisz" czy coś w ten deseń.
    Sprawiasz wrażenie jakby ci się mózg zakleszczył i nie potrafił nic wymyśleć
    poza jednym "wszyscy którzy myślą inaczej - bredzą"
    Nawet cytat z KN wyzwałeś od bredni bo uznałeś że to ja napisałem. Może
    jednak to ty spróbujesz się ciut dokształcić w dziedzinie przepisów
    oświatowych i policzysz to i owo i wtedy wrócisz podyskutować?

    > Wstrząsające.
    > Bez sensu, ale wstrząsające.
    Ktoś z umysłem rzeczywistego informatyka faktycznie może miec problemy z
    myśleniem. Więc spróbuję ci to naświetlić.
    Pewien wójt gminy wychodząc z założenia że nauczyciel ma pracowac 40 godz.
    tygodniowo chciał zmusiś na początek dyrektorów do tak monotonnego dnia
    pracy.
    jeden z nich się odwołał że on ma nie 40 godzin a 15 (18-3).
    Sąd uznał że niestety ale nauczyciel - dyrektor nie ma racji i jego wymiar
    to jednak 40 godzin.
    Za to podtrzymał że godzin edukacyjnych nie może być więcej jak 15.

    Niestety sąd sądzi w konkretnym przypadku i dalej nie wiadomo czy owe 40
    godzin tyczy się tylko dyrektorów czy nauczycieli też.

    --
    PawełJ