  • 31. Data: 2008-10-09 19:40:26
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    news:gcll22$2go$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gclkfr$k7u$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Tu przywołam moje ulubione przysłowie o śmiechu i poznawaniu.
    > Z pewnością znasz.
    Niestety.

    > Proszę o źródło tych planowanych rewelacji.

    Nie chce mi się szukać.
    Ale znajdę jeżeli ty podasz mi o ile w % wzrosły zarobki nauczycieli w 2008
    roku i o ile wzrosły zarobki administracji i obsługi.

    --
    PawełJ

  • 32. Data: 2008-10-09 19:44:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gclmq9$po3$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Niestety.
    Trudno. Nie podam ci, bo nie każdego uczę za darmo.
    Erudycja to też towar - musi kosztować.

    > Nie chce mi się szukać.
    To spadaj. Nie ma co odnosić sie do bezwartościowych konfabulacji.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2008-10-09 19:45:52
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Nie, o bezmyślny, oboje mają niewystarczając emerytury i nic ci do tego
    > że chcą sobie dorobić.
    Tyle że ten drugi ma jakby mniejszą tą emeryturę

    --
    Pawełj

  • 34. Data: 2008-10-09 19:46:50
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Znaczy jesteś bezmyślnym leniem ?
    Jeżeli taki pogląd ci pasuje to naprawdę twój problem.

    --
    Pawełj

  • 35. Data: 2008-10-09 19:48:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 październik 2008 21:29
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gclm2u$mgt$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie, o bezmyślny, oboje mają niewystarczając emerytury i nic ci do tego
    > że chcą sobie dorobić.

    Pytanie: Jakie są wystarczające i czemu sądzisz, że KAŻDY może mieć dobrze?
    Podstawą ekonomii jest nierówność. Nie da się każdemu dobrze. Da się
    każdemu przeciętnie tylko. Aczkolwiek i tak w skali kraju. Zawsze w skali
    świata ktoś musi mieć gorzej, a ktoś dużo gorzej. Gdyby nie niewolnicza
    praca choćby Chińczyków, ich krew i życie, nie mielibyśmy się wesoło.

    --
    Tristan

  • 36. Data: 2008-10-09 19:52:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Pytanie: Jakie są wystarczające

    Żadne.

    > i czemu sądzisz, że KAŻDY może mieć dobrze?

    A w którym miejscu tak napisałem ?
    Dla tych co nie rozumieją tego co czytają: napisałem że każdy powinien
    sobie móc dorobić i nic nikomu do tego.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 37. Data: 2008-10-09 19:53:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gclm9u$mgt$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Jako tzw. "informatyk" winieneś rozróżniać "=40" i "<40"
    <=40

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2008-10-09 19:53:24
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gcllhq$mpf$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Głupoty.
    Wiem że w Karcie Nauczyciela są same głupoty ale ten cytat to był z niej.

    > Tak.

    > Obligatoryjny jest tylko za wysłaugę lat.
    > Motywacyjny może być zero, za war\unki pracy też.

    > Może być zero.

    > Oh, zapomniałem wymienić te ustawowe jubileuszowe. Jak umiesz liczyć, to
    > podziel sobie na lata wg KN.

    > Nie. Nieudolnie łżesz i prymitywnie usiłujesz manipulować.
    > Nie rozumiesz co czytasz, nie rozumiesz co piszesz i nie znasz prawa
    > oświatowego.
    Nawet nie chciałem wykazywac się jego znajomością. Widać do pięt ci nie
    dorastam :)
    Dlatego skopiowałem z kn fragment a ty teraz z nim wojujesz.

    > A prawo oświatowe to nie tylko KN.
    > Poczytaj o zasadach przyznawania tych dodatków, które w swej żenującej
    > niewiedzy wlioczasz do wynagrodzenia.

    Nie ja a KN.

    --
    Pawełj

  • 39. Data: 2008-10-09 19:54:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pawelj pisze:

    > Tyle że ten drugi ma jakby mniejszą tą emeryturę

    I? Jakąś myśl chciałeś wyrazić, czy tylko potwierdzić to co o tobie myślę ?

  • 40. Data: 2008-10-09 19:58:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 październik 2008 21:16
    (autor pawelj
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gclldn$mg1$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Pozwolę sobie na sprzeciw i późniejsze odszczekanie tego że łżę
    > Teraz już na 99% mam pewność że jesteś nauczycielem.

    Jotte? Nie jest. Jest tylko psychopatycznym członkiem ZNP, czasami udającym
    nauczyciela, z fobiami na punkcie nazwisk i bez cywilnej odwagi do
    wystąpienia z odkrytą twarzą, za to z dużą dawką ,,odwagi'' do kąsania
    zasłużonych pracowników oświaty (nie mówię o sobie).

    > Oni nigdy nie znają
    > KN. A wystarczyłoby przeczytać Art 42 KN.
    > Art. 42. 1. Czas pracy nauczyciela zatrudnionego w pełnym wymiarze zajęć
    > nie może przekraczać 40 godzin na tydzień.

    No... NIE MOŻE PRZEKRACZAĆ. Żebyś właśnie nie było, że ktoś się zatrudni na
    3 etaty i będzie 50h trzaskał.

    > ja to mam nadzieję że kiedyś tn nauczycielski badziew doczeka się czasów
    > że przestanie ich obowiązywać KN a zacznie kodeks pracy.
    > I wreszcie będzie normalnie

    Tylko wtedy szkoły opustoszeją. Bo realny czas efektywnej pracy informatyka,
    administratora itepe to około 20h tygodniowo. Pracownika biurowego -- 10h.
    A nauczyciel pracuje na linii ognia + musi pracować w biurze poza tym na
    drugiej linii. A nie da się pracować 40h na linii ognia i 20h na 2 linii.
    --
    Tristan