  • 91. Data: 2008-10-10 17:16:46
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Widziałeś na to własne oczy, czy tak sobie pieprzysz?
    Na co dzien to widzę.
    No może nie na co dzień bo zaraz mi coś znowu zarzucis.
    3 dni na tydzień spędzam w różnych szkołach. I tam widzę pracę dyrektorów i
    nauczycieli.

    > A co ma robić? Robią tak jak im płacą.
    Tak im będą płacić jak tak dalej będą robić.

    --
    PawełJ

  • 92. Data: 2008-10-10 17:22:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gco34l$41r$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj
    <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> pisze:

    > Na co dzien to widzę.
    > No może nie na co dzień bo zaraz mi coś znowu zarzucis.
    > 3 dni na tydzień spędzam w różnych szkołach. I tam widzę pracę
    > dyrektorów i nauczycieli.
    To za mało. Usiądź w komisji konkursowej. Zobaczysz (w każdym razie będziesz
    miał szansę zobaczyć) jak się sadza na dyrektorskim stolcu (stolcu -
    dwuznaczność zamierzona) swojego sługusa i pachoła.
    I jak się nieposłusznego, choć dobrego posuwa.

    > Tak im będą płacić jak tak dalej będą robić.
    Nie ta kolejność.
    Na organach państwa spoczywa obowiązek organizowania oświaty i to one są
    odpowiedzialne za jej poziom.

    --
    Jotte

  • 93. Data: 2008-10-10 17:30:16
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Albowiem się mylisz.
    Przekonałeś mnie. Piotr się myli. Po raz kolejny Mocny argument.
    > Owszem, pisałeś. Mylisz się jednak.
    Przekonałeś mnie. Piotr się myli. Po raz kolejny Mocny argument.
    > Nieprawda.
    Dobrze, że wyprostowałeś swoim stanowczym i nieomylnym zdaniem zdanie Piotra
    > Oszacować z pewną skalą dokładności to jeszcze, ale wszystko pomierzyć?.
    > Bzdura.
    Przekonałeś mnie. Piotr się myli. Po raz kolejny Mocny argument.

    > I tu właśnie popełniasz zasadniczy błąd -
    O znowu ktoś się myli a ty masz rację. Niebywałe.

    > Nauczyciel ma robić 8h/dzień i 40h/tydz. Od 8÷16. Zabrał dzieci do Zoo. W
    > drodze powrotnej autobus się spóźnił i na przystanku minęła 16:00. I
    > nauczyciel skończył pracę, kiwnął ręką na taksówkę, pojechał do domu - w
    > końcu był po pracy, a dzieci zostawił na chodniku. Wśród nich twoje.
    > Pasuje?
    Nie pasuje. W każdym jednym zawodzie zdarza się takie coś jak godziny
    ponadwymiarowe
    bo np sprzedawcy właśnie przywieźli towar na sklep, bankier ma namolnego
    klienta , informatyk musi system na jutro rano postawić.
    I te grupy pracowników jakoś potrafią to zrozumieć - będą mieli zapłacone
    albo odbiorą wolne w innym terminie.
    Tylko nauczyciel nie może się przeciążyć bo on musiałby o 16 skończyć.

    --
    Pawełj

  • 94. Data: 2008-10-10 17:46:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gco3tv$58h$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj
    <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> pisze:

    [cut]
    Wyciąłem głupoty.

> [...]
    > albo odbiorą wolne w innym terminie.
    > Tylko nauczyciel nie może się przeciążyć bo on musiałby o 16 skończyć.
    Przeczytaj komu, jak i kiedy można przydzielić godziny nadliczbowe.

    --
    Jotte

  • 95. Data: 2008-10-10 18:20:57
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > (stolcu - dwuznaczność zamierzona) swojego sługusa i pachoła.
    > I jak się nieposłusznego, choć dobrego posuwa.
    Pewnie będzie ci ciężko ale znam mechanizmy powoływania a czasem i
    odwoływania dyrektorów.
    Jeden na iluś tam to sługus, ale są też chętni do pracy.

    --
    PawełJ

  • 96. Data: 2008-10-10 18:22:26
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Przeczytaj komu, jak i kiedy można przydzielić godziny nadliczbowe.
    A po co ?

    --
    Pawełj

  • 97. Data: 2008-10-10 18:31:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gco6t0$9jb$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Pewnie będzie ci ciężko ale znam mechanizmy powoływania a czasem i
    > odwoływania dyrektorów.
    Być może cos tam wiesz, być może...
    Niewiele jednak na to wskazuje. Nic właściwie...

    > Jeden na iluś tam to sługus, ale są też chętni do pracy.
    Wysunę tezę, że niemal wszyscy sa sługusami. Jak któryś nie jest, to
    przestaje być dyrektorem.
    Najczęściej trzymają takiego na smyczy do końca kadencji a potem odbywa się
    to w drodze konkursu, coby nie było afery i rozgłosu. W sytuacjach
    podbramkowych i niewygodnych skłania się delikwenta do rezygnacji z powodów
    zdrowotnych, osobistych itp. itd., a w razie czego montuje okoliczności.
    Osoba ubiegająca się o stanowisko dyrektora szkoły z reguły wie co robi, co
    będzie musiała robić i dlatego musi posiadać określone cechy osobowościowe.
    Niestety nieciekawe.

    --
    Jotte

  • 98. Data: 2008-10-10 18:32:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gco6ju$rra$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > A po co ?
    No to nie czytaj.
    Zostań jaki jesteś.
    Bo to trzeba być mądrym?

    --
    Jotte

  • 99. Data: 2008-10-10 18:47:20
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gco6ju$rra$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > No to nie czytaj.
    > Zostań jaki jesteś.
    > Bo to trzeba być mądrym?
    Rozumiem, że ty czytałeś i po raz kolejny stwierdzisz że bredzę czy o co ci
    tym razem idzie?

    --
    PawełJ

  • 100. Data: 2008-10-10 18:54:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gco82n$1s3$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Rozumiem, że ty czytałeś
    Dobrze rozumiesz.

    > i po raz kolejny stwierdzisz że bredzę czy o co
    > ci tym razem idzie?
    O tryb zlecania pracownikowi pracy w godzinach nadliczbowych.
    Słyszałeś gdzieś, żeby pracownik sam je sobie zlecał i kazał pracodawcy za
    nie płacić?

    --
    Jotte