  • 111. Data: 2003-08-13 13:16:43
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło,że Tue, 12 Aug 2003 02:45:30 +0200 *news*
    <bh9dbe$clu$1@sklad.atcom.net.pl> napisał-a:

> [...]

    > emocjonalnie a wrecz agresywnie do tej sprawy. Moze powinienes skorzystac z
    > pomocy psychologa ? Moze cos ci sie w zyciu nie ulozylo moze jakis ojciez
    > przemowil twojej dziewczynie do rozumu ze nie wart jestes jej uwagi i teraz
    > probujesz kogos za to upokorzyc ?
    > Pamietaj o jednym, ty jestes tam a ja tu i jak bardzo bys nie staral sie to
    > i tak ignoruje wszystko co tu wypowiedziales. Jestes jedynym uczestnikiem
    > tej dyskusji od ktorego z absolutnie zadnej "przekazanej wartosci" nie
    > skorzystam. Idz sie lepiej powies skoro ten caly tekst stanowi dla ciebie

    Nie odpowiadaj już temu człowiekowi bo to bandyta i łobuz.
    Pewnie także chory psychicznie.
    Śle mi na skrzynkę różne bluźniertstwa i brudy,ostatnio napisał z tego
    Wrocławia,że mi "ryj obije"...Nie wiem ile lat ma ten typ,ale myslę,że to
    szczyl.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 112. Data: 2003-08-13 13:23:06
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło,że Tue, 12 Aug 2003 10:29:34 +0200 *Andrzej Lawa*
    <bha8va$c20$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał-a:

    > Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... Chyba masz jakieś problemy ze zrozumieniem znaczenia słowa
    > "obiektywny"...

    A ty chyba masz jakieś problemy natury prawnej,że wskoczyłeś tu z
    grupy,gdzie pisałeś o swoim fiucie.
    Jakiemuś dziecku krzywdę zrobiłeś?I teraz się motasz ze swoimi problemami?
    Tylko boisz się o tym tutaj napisać?

    --
    Kaja

  • 113. Data: 2003-08-13 13:30:46
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło,że 12 Aug 2003 13:43:01 GMT *Rafal 'Raf256' Maj*
    <X...@2...180.128.20> napisał-a:

    > A moze to jego zona lub cos? Strasznie mnie nie lubi za to ze nie zgadzalem
    > sie z expertem w paru kwestiach :P

    Cos to ty jesteś.
    Nigdzie nie pisałam,że cię nie lubię,tylko nie lubię głupich ludzi,którzy
    sami nic konkretnego nie napiszą,tylko latają obsesyjnie za ludźmi po
    grupach.Tego,że jesteś fanem experta,to raczej nie ukrywasz.
    Mnie jego posty denerwowały,to po prostu wrzuciłam go do KF,a ty?
    Pokaż mi jakiś swój post,gdzie napisałeś coś mądrego i zgodnego z tematem.

    --
    Kaja

  • 114. Data: 2003-08-13 13:47:15
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło,że 12 Aug 2003 13:45:07 GMT *Rafal 'Raf256' Maj*
    <X...@2...180.128.20> napisał-a:

    > color@{wytnijto}.gazeta.pl news:bh9dbe$clu$1@sklad.atcom.net.pl

    > Masz racje, arek *jest* psychopata[1] - zobacz na
    > http://www.raf256.com/arnold/

    Po co Ci to?
    Tak Cię rajcuje plotkowanie i interesowanie się innymi?
    Chcesz się doczekać,żeby ludzie zaczęli zakładać strony o Tobie?
    Chcesz być sławny? ;-)

    --
    Kaja

  • 115. Data: 2003-08-13 13:55:28
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    <X...@2...180.128.20> napisał-a:

    > Masz racje, arek *jest* psychopata[1] - zobacz na
    > http://www.raf256.com/arnold/

    Zastanawia mnie dlaczego na tej twojej stronie: http://www.raf256.com
    wszędzie jest pusto.Czyżby nikt nie chciał Ci zleceń dawać? :D

    --
    Kaja

  • 116. Data: 2003-08-13 14:09:57
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło,że Tue, 12 Aug 2003 01:14:06 +0200 *news*
    <bh97vo$682$1@sklad.atcom.net.pl> napisał-a:

    > Generalnie moj post (fakt, poczatkowo kierowany do prawnikow) w kwestii
    > "pszychologicznej" (aby byc obiektywny) - powinien byc rozpatrywany
    > wylacznie przez przez ojcow w mniej-wiecej moim wieku i posiadajacych 13
    > letnia corke (plus troche dodatkowych, innych okolicznosci). Nie daje pelnej
    > wiary w argumenty grupowiczow wyrazajacych opinie tylko z prawnego punktu
    > widzenia, nie daje wiary osobom ktore nie doswiadczyly
    > macierzynstwa/ojcostwa, nie daje calkowitej wiary osobom ktore maja dzieci
    > duzo mlodsze, synow badz dzieci ktore juz "wyrosly".

    Widzisz...Tu akurat nie odezwali się(w większości) prawnicy tylko ludzie
    piszący intensywnie na grupie pl.soc.seks.moderowana.
    Dla nich najważniejsze są tylko ich interesy-ich fiuty.Niektórzy lubują się
    w małych dziewczynkach,niektórzy w małych chłopcach.Pisuje tam też
    satanista.
    Chciałeś porady prawnej,a otrzymałeś bełkot.
    Na grupy piszą na ogół ludzie bardzo młodzi,którzy wychowywali się w
    internatach,potem,jak studiowali,to w akademikach...Ci ludzie po prostu nie
    wiedzą co to jest miłość rodzicielska,troska...bo w zasadzie wychowywali się
    sami.
    Kieruj się swoją intuicją, swoim sercem!

    Ps.Nie czytaj córki pamiętników.
    Kiedyś sama Ci pokaże (jak zasłużysz).

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 117. Data: 2003-08-13 15:08:25
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Kaja" <m...@b...autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawia mnie dlaczego na tej twojej stronie: http://www.raf256.com
    > wszędzie jest pusto.Czyżby nikt nie chciał Ci zleceń dawać? :D

    "A u was biją Murzynów."

  • 118. Data: 2003-08-13 15:09:48
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > A ty chyba masz jakieś problemy natury prawnej,że wskoczyłeś tu z
    > grupy,gdzie pisałeś o swoim fiucie.

    Albo coś ci się pomerdało, czyli jesteś po prostu głupia, albo celowo
    siejesz dezinformację, czyli jesteś i głupia (bo tak prymitywną
    dezinformację da się łatwo zdemaskować), i jednocześnie wredna cholera.

    Nie wiem, co gorsze. Ale ewidetnie da się wyczuć 'szkołę expierda'.

    > Jakiemuś dziecku krzywdę zrobiłeś?I teraz się motasz ze swoimi problemami?
    > Tylko boisz się o tym tutaj napisać?

    Chyba od tego upału mózg ci się zagotował...

    *plonk*

  • 119. Data: 2003-08-13 18:55:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kaja napisał:
> [...]
    > Śle mi na skrzynkę różne bluźniertstwa i brudy,ostatnio napisał z tego
    > Wrocławia,że mi "ryj obije"...Nie wiem ile lat ma ten typ,ale myslę,że to

    Tym razem przegięłaś Kaja i Ci już tego nie popuszczę.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 120. Data: 2003-08-13 23:58:13
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło,że Wed, 13 Aug 2003 17:09:48 +0200 *Andrzej Lawa*
    <bhdkdp$bdg$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał-a:

    > Chyba od tego upału mózg ci się zagotował...

    Pewnie nie tak jak twój fiut,którym piszesz i myślisz.

    PLONK

    Kaja