  • 121. Data: 2003-08-14 04:23:17
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kaja <m...@b...autograf.pl> niebacznie popelnil
    news:17v5pdib9p86c$.dlg@unikatowy.adres.e-maill:

    > Widzisz...Tu akurat nie odezwali się(w większości) prawnicy
    > tylko ludzie piszący intensywnie na grupie
    > pl.soc.seks.moderowana.
    Hmm, a SKĄD wiesz? ;)

    > Dla nich najważniejsze są tylko ich interesy-ich fiuty.
    100%-towe kobiety na pssm nie pisują?
    Tylko czytują szukając "szatanistów" i "zboczenców" z "fiutami"?

    > Na grupy piszą na ogół ludzie bardzo młodzi,którzy wychowywali
    > się w internatach,potem,jak studiowali,to w akademikach...Ci
    > ludzie po prostu nie wiedzą co to jest miłość
    > rodzicielska,troska...bo w zasadzie wychowywali się sami.
    Muszę popytać kolegów i koleżanek
    (większość z racji zawodu-po internatach,
    miejsca zamieszkania-po akademikach się wycierała)
    jak oni mogą tak żyć nie zaznawszy miłości rodzicielskiej.
    Jak mnie już poskładają odpiszę co odpowiedzieli.

    > Ps.Nie czytaj córki pamiętników.
    > Kiedyś sama Ci pokaże (jak zasłużysz).
    A jeśli tam będą namiary na zboczeńców? Powinien przeczytać!
    Przecież jego obowiązkiem jest bronienie córki przed złem w postaci
    kontaktów z płcią odmienną.

    /ojciec m.in. 13latki, interesujący się jej znajomymi, problemami,
    ale bez włażenia z butami w intymne sprawy małych ludzi/

    --
    pozdro
    poreba

  • 122. Data: 2003-08-14 11:22:02
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Kaja" <m...@b...autograf.pl> napisał w wiadomości

    [a co mi tam - KFa jeszcze nie uaktualniłem i jeszcze raz trolla dokarmię -
    ale obiecuję, że to już ostatni raz - przynajmniej tego trolla]

    > Pewnie nie tak jak twój fiut,którym piszesz i myślisz.

    "Głodnej chleb na myśli"...

  • 123. Data: 2003-08-14 19:58:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@b...autograf.pl

    > Pokaż mi jakiś swój post,gdzie napisałeś coś mądrego i zgodnego z
    > tematem.

    ---
    > Jejku... Mozna prosic o wytlumaczenie - DLACZEGO?? Dlaczego to sie nie
    > chce skompilowac??

    #include <iostream>
    using namespace std;
    ---

    ---
    > Probowalem fog(a) i volume light ale nie udało mi tego efektu

    Nastepnie w calej scenie umiescil bym media (volumetric texture afair) -
    ktore rozpraszalo by swiatlo (scattering). Trzeba odpowiednio ustawic
    jego gestosc aby efekt byl odpowiednio silny, oraz wylaczyc raczej
    ---

    (tak z tego tygodnia bo nie chce mi sie szukac)

    i tysiace innych (o ile w/w umiesz zrozumiec bo to dyskusje fachowe a nie
    ploteczki przy szydelkowaniu) zreszta uzyj google,
    eot.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 124. Data: 2003-08-14 19:59:57
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@b...autograf.pl news:9afsct0vwa3n$.dlg@unikatowy.adres.e-
    maill

    > Zastanawia mnie dlaczego na tej twojej stronie: http://www.raf256.com
    > wszędzie jest pusto.Czyżby nikt nie chciał Ci zleceń dawać? :D

    1. bo i tak mam ich za duzo
    2. bo tak mi sie podoba
    3. bo ch* ci do tego

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 125. Data: 2003-08-14 20:04:41
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@b...autograf.pl news:6o0488p041b.dlg@unikatowy.adres.e-maill

    > Nie odpowiadaj już temu człowiekowi bo to bandyta i łobuz.
    > Pewnie także chory psychicznie.
    > Śle mi na skrzynkę różne bluźniertstwa i brudy,ostatnio napisał z tego
    > Wrocławia,że mi "ryj obije"...Nie wiem ile lat ma ten typ,ale myslę,że to
    > szczyl.

    Oj kaju kaju, jak zwykle zdurzysz o rzeczach o ktorych nie masz pojecia.
    Aronld B. ma lat 30 +/- 3.

    Pozatym prawdopodobnie tak naprawawde nazywa sie Andrzej, ale to tylko
    plotki

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )