  • 1. Data: 2003-08-08 15:34:53
    Temat: opinia pracodawcy o pracowniku
    Od: "marcin" <p...@o...pl>

    witam :)

    Mam pytanie. Jestem zatrudniony w firmie i chciałbym starać się o inną
    pracę. Ktoś podpowiedział mi, żebym do CV dołączył opinię (referencje....?)
    obecnego pracodawcy. Czy coś takiego istnieje i czy takie coś w obecnych
    czasach się w ogóle stosuje jeszcze przed rozwiązaniem stosunku pracy?
    Zaznaczam że z obecnym pracodawcą nie mam "przyjaznych stosunków" i czuję,
    że wcześniej lub później pożegna się ze mną.Dlatego usilnie rozglądam się za
    nową pracą. Pracodawca jest "wpływowy" na naszym rynku pracy i chęć
    uzyskania od niego teraz opinii (może pozytywnej?) w pewnym sensie ma tu
    swoje znaczenie na jego ewentualne przyszłe zapędy pod moim adresem (gdy to
    ja pierwszy się z nim pożegnam).

    proszę o poradę
    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2003-08-08 20:31:17
    Temat: Re: opinia pracodawcy o pracowniku
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

    > Mam pytanie. Jestem zatrudniony w firmie i chciałbym starać się o
    > inną pracę. Ktoś podpowiedział mi, żebym do CV dołączył opinię
    > (referencje....?) obecnego pracodawcy.

    Strasznie ciezko wyczuc, czy referencje beda wlasnie tym co sprawi, ze
    pracodawca zdecydujesie sie zaprosic wlasnie Ciebie na rozmowe.

> [...]
    > rozwiązaniem stosunku pracy? Zaznaczam że z obecnym pracodawcą nie
    > mam "przyjaznych stosunków" i czuję, że wcześniej lub później

    Nie jestem jasnowidzem ale IMO jezeli poprosisz o opinie to pozegna sie
    z Toba predzej niz pozniej.

> [...]
    > swoje znaczenie na jego ewentualne przyszłe zapędy pod moim
    > adresem (gdy to ja pierwszy się z nim pożegnam).

    Jezeli ma cos do Ciebie to kwestia kto wypowie umowe nie bedzie miala
    zanaczenia przy wystawianiu opini. IMO dopuki pracyjesz nie pros sie o
    referencje. Powodzenia w szukaniu pracy.

    Pozdrawiam,

    --
    Robal bob67(at)wp.pl

  • 3. Data: 2003-08-09 06:18:56
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    marcin wrote:
    > witam :)
    >
    > Czy coś takiego istnieje i czy
    > takie coś w obecnych czasach się w ogóle stosuje jeszcze przed
    > rozwiązaniem stosunku pracy?

    Nie . Jest to tylko dobra wola pracodawcy , zeby wystawic ci
    opinie. Nie ma on natomiast takiego obowiazku. Co do tresci.
    Jesli nie bedzie ona ..nazwijmy zgodna za bardzo z prawda
    mozna zawsze dochodzic roszczen z tytulu naruszenia dobr
    osobistych.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok