  • Data: 2008-09-15 08:53:22
    Temat: miejsce postojowe
    Od: "Napoleon" <warmuza@BEZ_SPAMUatlantyda.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich. Mam takie pytanie u mnie pod budynkiem są do wykupienia
    miejsca postojowe dowiadywałem się u developera że można też miejsce wynająć
    od nich ponieważ miejsca nie sprzedane są ich własnością. I tak też zrobiłem
    pani wskazała mi które miejsce, sporządziliśmy umowe itd. Okazało się że za
    to miejsce już ktoś inny płaci i też wynajmuje ma umowę z nimi, ich błąd i
    tylko przeprosiny usłyszałem. Naprawdę z miejscem u nas problem i cieszyłem
    się upewniając się kilka krotnie czy miejsce jest wolne. Słysząć że tak.
    Miejsce jeżeli ktoś będzie chciał kupić to wtedy zgodnie z umową mam
    pierwszeństwo jeżeli bym wynajmował ale tutaj sprawa jest taka że ten drugi
    też wynajmuje tylko przenieśli go aneksem na inne miejsce które potem
    wynajeli również mi. Czy można to ugryźć jakoś?? jestem wściekły na
    developera robiącego nadzieje.