  • Data: 2005-08-13 19:28:52
    Temat: mam już tego dość
    Od: szyja <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zniosę juz tego dłużej
    Ze wszystkimi konsekwencjai chce wystąpić z pozwem o rozwód i to jak
    najszycbiej biorąc winę na siebie (bo jestem winny ale mam juz dość
    kolejnych dni takie jakie były ostatnio)
    Mam jedno dziecko i na chwile obecną ok 1800 zł netto
    przychodu...mieszkanie własnościowe, samochód i gotówke, którą podzielilimy
    juz zgodnie jakis czas temu (samochód kupiłem ze swoich srodków..ale pewnie
    nie ma to znaczenia)..
    Z czym sie musze liczyć na rozprawie i jak to moze wplynąć na moja
    sytuacje.

    Proszę o wskazówki.. i jakiekolwiek informacje