  • 161. Data: 2006-12-04 14:27:37
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:el1aoj$hbn$1@news.interia.pl...

    > Dlaczego właściciel ma nieponosić kosztów swoich decyzji tylko spychać
    > je na państwo.

    a kuzwa wyjamowanie mieszkan to pewnie darmow jest, co?
    a podatek i to wcale niemaly jaki za to placi to co?

  • 162. Data: 2006-12-04 14:27:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > i bedziemy tak znowu po kroczku dochodzic to juz opisanych faktow?
    > a co komornik zrobi jak nie ma lokalu zastepczego, nic, wiec po co ta
    > wyliczanka

    poczeka aż ktoś mu ten lokal zastępczy dostarczy, albo gmina albo
    właściciel, który ma w tym interes.

  • 163. Data: 2006-12-04 14:28:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "moda" <u...@i...pl> wrote in message

    > Nie twoj zasmarkany interes.

    Powtarzasz się.

  • 164. Data: 2006-12-04 14:28:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > jak go sprzedałeś nie mając gdzie mieszkać to jesteś głupi. I tutaj nic
    > się na to nie poradzi.

    super merytoryczna odpowiedz, ale tak to juz bywa przy braku argumentow

  • 165. Data: 2006-12-04 14:29:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > a jak nie ma to co?

    a jak to się stało, że do tej pory miał a teraz nie ma?

    > a nawet jesli ma, to czy w zwiazku z tym ma obowiazek utrzymywania kogos
    > innego, zdaje mi sie ze takie praktyki to tylko za glebokiej komuny byly i
    > to tej wczesno powojennej lub wrecz z okolic rewolucji za nasza wschodnia
    > granica

    tak ma taki obowiązek, bo tak to zostało określone przez państwo.

    > zrozum jedno ze to jest cudza wlasnosc, i jesli panstwo chce chronic
    > warunki zycia zlodzieja, niech robi to wlasnym kosztem, a nie zmusza do
    > tego innego obywatela, skoro nie ma gdzie takiego zlodzieja wymeldowac,
    > niech oplaca koszty najmu i ewentualnego remontu
    > prawda ze proste?

    nie porównuj prawa do godnego życia z prawem do samochodu.

  • 166. Data: 2006-12-04 14:30:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > poczeka aż ktoś mu ten lokal zastępczy dostarczy, albo gmina albo
    > właściciel, który ma w tym interes.

    a w tym czasie czlowiek jest nadal okradany, wiec skoro panstwo o tym wie
    i przyklada do tego reke jest wspolwinne

  • 167. Data: 2006-12-04 14:32:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > super merytoryczna odpowiedz, ale tak to juz bywa przy braku argumentow
    Ale jak chcesz tu arguemnty.
    Masz mieszkanie, które wynajmujesz i masz mieszkanie w którym mieszkasz.
    Teraz swoje własne sprzedajesz i masz pretensje, że nie masz gdzie mieszkać
    i usprawiedliwasz tym wywalenie innych na bruk.
    To jest po prostu głupota i tak to należy nazwać.,

  • 168. Data: 2006-12-04 14:33:07
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > a kuzwa wyjamowanie mieszkan to pewnie darmow jest, co?
    > a podatek i to wcale niemaly jaki za to placi to co?
    podatek akurat płacą wszyscy i to nie jest żaden argument.

  • 169. Data: 2006-12-04 14:34:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a jak to się stało, że do tej pory miał a teraz nie ma?

    nie ma to najmniejszego znaczenia

    > tak ma taki obowiązek, bo tak to zostało określone przez państwo.

    pewnie, najlatiwej zastosowac spychologie, i to znaczy ze to jest zle
    ustalone i tyle

    > nie porównuj prawa do godnego życia z prawem do samochodu.

    gowno mnie obchodzi prawo do godnego zycia zlodzieja, dla mnie moze
    mieszkac na smietniku, niech go sobie domelduja ustawodoawcy

  • 170. Data: 2006-12-04 14:35:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > podatek akurat płacą wszyscy i to nie jest żaden argument.

    ale za wynjem placi sie dodatkowo, wiec ponosi koszty najmu