  • 1. Data: 2006-11-27 19:43:25
    Temat: Umowa przedwstępna a umowa właściwa i kredyt
    Od: Adam <a...@N...pl>

    Witam,

    Zamierzam wziac kredyt na zakup samochodu. Spisałem juz ze sprzedającym
    umowe przedwstępną i złożyłem wniosek o kredyt. Mam teraz jedynie
    problem ze znalezieniem wzoru umowy wlasciwej, ktora uwzględniałaby
    zarówno to, że zapłaciłem już zadatek oraz to, że pozostała część
    pieniędzy bedzie pochodzic 1. z banku 2. ode mnie (wkład własny).
    Próbowałem szukać wzoru takiej umowy w sieci ale z marnym skutkiem, a
    nie chce przerabiać istniejących zwykłych umów, aby czegoś nie przeoczyć
    bo prawnik ze mnie marny.
    Umowa taka m.in. musi regulować to, że sprzedający najpierw oddaje mi
    rzeczy potrzebne do przerejestrowania auta na mnie (z tego co wiem, jest
    to dowód rejestracyjny i tablice (?)), a potem otrzymuje kase z banku itd.
    Byłbym wdzięczny za namiary na taką umowę lub podesłanie.

    Pozdrawiam
    Adam