  • 1. Data: 2006-11-27 19:04:57
    Temat: Spadek - podział majątku
    Od: "Artur" <a...@o...pl>

    Witam,
    mam kilka pytań:
    pyt. 1
    mam wezwanie na sprawę sądąwą o podział majątku. Ile jest rozpraw o podział
    majatku?
    pyt. 2
    podzielony ma być "rola gatunku IIIa" i teren zabudowny na 3 osoby. w US
    Pani powiedziała że podziała będzie po równej części ziemi i domu. czy ktoś
    wie w jaki sposób przebiega taki podział?

    dzięki za informację, pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-27 21:25:23
    Temat: Re: Spadek - podział majątku
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "Artur" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > pyt. 1
    > mam wezwanie na sprawę sądąwą o podział majątku. Ile jest rozpraw o
    > podział majatku?

    Nikt Ci na to nie odpowie. Jeśli strony będą zgodne to sprawa zakończy się
    po 15 minutach. Jak każdy będzie szedł w zaparte to będzie kilkanaście
    terminów i postępowanie na 3 lata.

> [...]
    > Pani powiedziała że podziała będzie po równej części ziemi i domu. czy
    > ktoś wie w jaki sposób przebiega taki podział?

    Skoro dostałeś wezwanie na sprawę to i powinieneś dostać odpis wniosku o
    dział spadku. Wnioskodawca musiał wskazać proponowany sposób podziału.
    Możliwości jest wiele - od fizycznego podziału, przez przyznanie jednemu z
    obowiązkiem spłaty pozostałych, po sprzedaż nieruchomości i podzielenie się
    kasą.
    Na odległość nic się tu więcej podpowiedzieć nie da - musisz sam zastanowić
    się jakie rozwiązanie jest dla Ciebie (i innych spadkobierców) najlepsze i
    taki sposób przedstawić jako swoją koncepcję w sądzie.

    ------------
    Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 3. Data: 2006-11-28 04:28:52
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Łukasz N" <l...@s...net> napisał w wiadomości

    > Nikt Ci na to nie odpowie. Jeśli strony będą zgodne to sprawa zakończy się
    > po 15 minutach.

    I będzie taniej
    --
    Pozdrawiam.