  • Data: 2005-01-10 11:16:42
    Temat: lokalny ISP a spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: "Adam" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam taki oto problem prowadze działalnośc gospodarczą polegającą na
    świadczeniu dostępu do Internetu, obecnie chce wejść na budynki dużej
    spółdzielni mieszkaniowej, lecz ta zbywa mnie co i raz odpisując mi w listach
    że w blokach jest juz kablówka oraz TPSA, twierdza również że nie maja
    takiego obowiązku aby pozwolić tam jakiejkolwiek innej firmie wejść. Mam tam
    sporą grupe chętnych ludzi na moje usługi ale i to nie pomogło, prosze was o
    pomoc, jakies pismo powołujące sie na jakąś ustawe
    Byłbym zapomnial moją podstawą działalności jest zgłoszenie działalności
    telekomunikacyjnej nie wymagającej zezwolenia w Urzędzie Regulacji
    Telekomunikacji i Poczty

    Pozdrawiam
    Adam