  • Data: 2011-01-18 16:01:36
    Temat: leasing
    Od: Paul <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    1. Czy mogę być jednocześnie finansującym i zbywcą? czyli, że leasinguje
    własny produkt

    2. Art. 709.13
    "Postanowienia umowne mniej korzystne dla korzystającego są nieważne"
    Czy to oznacza, że nie mogę np. obciążyć korzystającego kwotą 30 zł za
    wysłanie monitu do korzystającego w związku z opóźnieniem w płatności?
    Czy od opóźnionej raty mogę pobierać odsetki większe niż ustawowe (jeśli
    oczywiście będą one określone w umowie)?

    3. Czy mogę w umowie leasingu dopisać jakieś ograniczenia:
    - korzystający ma prawo korzystać tylko z mojego serwisu (mimo, że inny
    serwis zrobiłby dokładnie to samo i tak samo dobrze)?
    - korzystający ma obowiązek korzystania z mojego serwisu minimum raz na
    6 miesięcy, w celu np. wykonania przeglądu?
    - w przypadku złamania dwóch powyższych punktów kara umowna w wysokości X?