  • Data: 2011-01-20 21:42:27
    Temat: Re: leasing
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:ih4ntm$vac$1@news.onet.pl...

    > Nie, bo to umowa zawarta z samym sobą.

    > A w umowie masz cennik za wysłanie monitu? Jeżeli w umowie wpiszesz, że
    > wysłanie wezwanie do zapłaty kosztuje 30 zł, to tak.

    > Tak, ale w granicach odsetek maksymalnych (--> Google).

    > W zasadzie nie widzę przeszkód, o ile korzystający będzie przedsiębiorcą.
    > W umowie z konsumentem to by natomiast nie przeszło.

    A dlaczego ? Pytam z ciekawości) Leasing to dzierżawa. Przez cały okres
    leasingu przedmiot leasingu należy do jego właściciela, więc czemu nie wolno
    mu ustalić pewnych zasad korzystania z niego ? Takie warunki są np w umowach
    dzierżawy długoterminowej pojazdów - korzystający tylko płaci a wynajmujący
    wykonuje całą obsługę floty łącznie z dostarczaniem opon, wykonywaniem
    przeglądów techn, naprawami itp. Ma to wpisane w odpowiednio wykalkulowaną
    cenę