  • Data: 2002-07-01 09:33:47
    Temat: kupno mieszkania rynek wtorny-> kolej rzeczy
    Od: "Ada" <u...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!

    Mam juz:
    - podpisana umowe przedwstepna
    - zgode na kredyt hipoteczny (moze jutro, pojutrze podpisuje umowe z
    bankiem)
    - wstepnie umowiona notariuszke na podpisanie umowy ostatecznej

    i co dalej?
    po 3-miesiecznym czasie szukania mieszkania, zalatwiania wszelkich papierkow
    dla bankow, potwierdzen PITOW, ZUSOW itd. mam juz prawdziwy metlik w
    glowie.....

    - kiedy place podatek od czynnosci cywilnoprawnych i komu?
    - kiedy oplate sadowa?
    - jaka jest kolejnosc zakladania ksiegi wieczystej?
    a moze to nie wszystko, co mnie czeka ??

    Pozdrawiam i dziekuje za odzew
    Ada