  • Data: 2008-06-18 08:18:51
    Temat: kupno mieszkania- lewa umowa
    Od: "w" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ok 5 lat temu kupiłem mieszkanie, teraz zgłosił sie do mnie sprzedający z
    prośba żebysmy spisali lewą umowę przedwstępną ze wsteczna datą na której
    bedzie info, że wpłacilem mu całą kase przed zawarciem własciwej umowy. Ma
    to go uchronic przed zapłaceniem podatku bo sprzedał to mieszkanie przed
    upływem 5 lat od daty kupna. I kupił inne przed sprzedaniem tego mojego.
    Z jednej strony chciałbym pomóc bo gość w porządku z drugiej mam pewne
    obawy, żeby mnie nie zaczeli sprawdzać, bo pełne 5 lat od daty zawarcia
    umowy mija za miesiąc.
    Mam nadzieje ze wyuraziłem sie jasno
    z góry dzięki za wszelkie sugestie
    pozdrawiam