  • Data: 2004-03-31 03:26:53
    Temat: kto potrafi
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak dostać się do mieszkania które zamknęła siostra po śmierci ojca.On tam
    sam zamieszkiwał.W dzień śmierci zabrała klucze i od ponad roku nie pozwala
    mi tam wejść.W sądzie odbyła się sprawa o nabycie spadku w rezultacie której
    dziedziczymy po połowie.Czyli jestem współwłaścicielem tego mieszkania.Ja
    spędziłem zimę na działce bez żadnych warunków socjalnych.Nie posiadam
    stałego miejsca zamieszkania a do tego nie mam żadnego meldunku.Siostra
    płaci przez ten czas czynsz i oświadcza mi że ja będę pokrywał połowę tych
    należności.Jak przeprowadzić zajęcie tego lokalu nie popadając w kolizję z
    prawem.
    Romeo