    From: Fit<f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kradziez strony www
    Date: Fri, 18 Nov 2005 06:54:26 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam mam nastepujace pytanie, jakis czas temu ok 3 tyygodnie pewiem chlopak
    wyslal mi maila ze chce zamowic strone internetowa wyslalem mu info na temat
    kosztow przystal na nie 600 + 200zł za serwer. wplacil zaliczke 300zł. stworzylem
    3 projekty 3ci zaakceptował. PO czym mi pisze ze wysle mi tyulko 100zł jeszcze....
    napisałem mu maila przesłałem maila ktorego on zaakceptowal wczesniej
    (wszystkie maile mam ). podalem numer konta na ktore ma wplacic naleznosc 3 dni
    mineło klient sie nie odzywal. zablokowalem wiec strone. 4tego dnia wchodze na
    strone patrze a tu dziala mysle sobie jej nie zablokowalem pomylilo mi sie widac cos
    p[atrze na dol jakies zmianki na stornie nie wiem co jest grane wszedlem na serwer
    skasowalem pliki strona nadal działa. Okazało sie ze przekierowal swoja domene na
    inny serwer gdzie skopiowal wszystkie pliki moje. I teraz działa u niego... nie wiem
    co dalej z tym zrobic jak wymusic na nim reszte pieniedzy na maile nie odpowiedzial
    nie wiem jakiego mu maila wyslac z jaka trescia aby przejzal na oczy co zrobil niech
    nie mysli ze chlopak dam mu 300zł sie ucieszy sie odwali... nie tym razem nie dam
    sie o0dzukac za dlugo mi to zajelo czasu. NA stronie nadal jeszcze widnieje jako
    autor na jak dlugo nie wiem bo pewnie i to niedlugo pozmienia... dzis rano gdy
    tylko to zobaczylem wyslalem mu smsa ze daje mu czas do jutra aby pieniadze
    przelal w innym wypadku bede musial sprawe skierowac na droge prawna.
    powiedzcie mi co moge zrobic bardzo prosze pomozcie!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info