  • Data: 2004-04-09 07:31:06
    Temat: kradzież czy po prostu życie ?!
    Od: "Andrzej Stempnik" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie ...

    Moja sprawa jest prosta ale niestety przykra ..

    Pracowałem w firmie z o.o., której właścicielem był (jest ?!) niemiec
    polskiego pochodzenia. Przez 8 miesięcy wraz z kolegą pracowaliśmy "za
    darmo". Właściciel się nie pojawiał, pieniędzy nie dostawaliśmy a zwolnić
    nas też nie miał kto. Na koniec oddaliśmy sprawę do sądu otrzymaliśmy wyroki
    nakazujące zapłatę zaległego wynagrodzenia i na tym właściwie koniec.
    Komornik nie jest w stanie nic zrobić, firmy windykacyjne są w podobnej
    sytuacji, właściciel siedzi za granicą i nie ma ochoty wracać ... na
    "papierze" wydanym przez sąd mamy pokaźne kwoty ale co z tego ? Czy można
    coś w tej sprawie zrobić ?!

    Jeżeli macie jakieś pomysły bardzo porszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
    Czy tym wyrokiem mogę "zapłacić" zobowiązania wobez ZUS lub Urzędu
    Skarbowego ?