  • Data: 2003-09-30 03:59:06
    Temat: kpa na uczelni?
    Od: "Julius C." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy uczelnia w odpowiedzi na formalny
    wniosek na piśmie (taki zażądano), do dziekana,
    dot. przeniesienia z filii do uczelni macierzystej
    powinna również odpowiedzieć na piśmie?
    Bo na razie mam odpowiedź ustną "pani
    z dziekanatu", że niestety ale kierownik instytutu
    zaopiniował negatywnie. Nie mam się nawet
    od czego odwoływać. Czy na uczelniach
    działa jakieś prawo formalne czy tylko
    zwyczajowe? (no, może nieco przesadzone
    ale sens pytania mniej więcej taki jest).
    Oczywiście, nie mogę napisać jaka to uczelnia
    w Lublinie...
    Bardzo proszę o opinie, bo 1 października już blisko.
    pozdrawiam
    JC