  • Data: 2006-06-22 17:49:05
    Temat: koszt szkolenia
    Od: "VotA" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam taki problem. Pracuje sobie w pewnej sieci sklepow od jakichs 2
    miesiecy. Teraz znalazlem sobie inna prace i zaczynaja sie schody.
    Przychodzac do pracy podpisalem ze jesli odejde w najblizszym roku z pracy z
    mojej winy, to ponosze koszty szkolenia wynoszace 1000 zl (100 zl za kazdy
    dzien). Szkolenie mialo to wygladac, ze wyjezdzam do innego miasta i tam
    pracuje, a oni mi placa za hotel dojazd itp. Jednak szkolenie to mialem w
    miejscowosci w ktorej mieszkam, w tym samym sklepie w ktorym pracuje teraz.
    Szkolenie wygladalo jak zwykla praca z tym ze nie zaplacili mi za ten
    tydzien "nauki" :> Ciekawostka jest, ze na umowie szkoleniowej mialem
    napisane w rubryce Czas trwania szkolenia: wpisany tylko jeden dzien.
    Niestety, tu jest problem. Kazali mi oddac podpisany oryginal i kopie, w
    zwiazku z czym gdy odejde moga sobie dopisac nawet i rok szkolenia, a ja nie
    bede mial zadnych dowodow ze jest inaczej. Ale z kolei w tejze samej umowie
    jest napisane ze to cale szkolenie odbedzie sie w glownej siedzibie firmy w
    miescie XXX, a ja je odbylem u siebie.

    I teraz pytanie. Czy beda w stanie sciagnac ode mnie pieniadze?? Jesli tak,
    to jak sie przed tym uchronic....

    [ VotA *** http://www.vota.prv.pl *** GG: 1631276]