  • Data: 2006-06-23 09:07:36
    Temat: Re: koszt szkolenia
    Od: "buba" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    VotA wrote:

    > Witam,
    > mam taki problem. Pracuje sobie w pewnej sieci sklepow od jakichs 2 miesiecy. Teraz
    znalazlem sobie inna prace i zaczynaja sie schody. Przychodzac do pracy podpisalem ze
    jesli odejde w najblizszym roku z pracy z mojej winy, to ponosze koszty szkolenia
    wynoszace 1000 zl (100 zl za kazdy dzien). Szkolenie mialo to wygladac, ze wyjezdzam
    do innego miasta i tam pracuje, a oni mi placa za hotel dojazd itp.
    > Jednak szkolenie to mialem w miejscowosci w ktorej mieszkam, w tym samym sklepie w
    ktorym pracuje teraz. Szkolenie wygladalo jak zwykla praca z tym ze nie zaplacili mi
    za ten tydzien "nauki" :> Ciekawostka jest, ze na umowie szkoleniowej mialem napisane
    w rubryce Czas trwania szkolenia: wpisany tylko jeden dzien. Niestety, tu jest
    problem. Kazali mi oddac podpisany oryginal i kopie, w zwiazku z czym gdy odejde
    moga sobie dopisac nawet i rok szkolenia, a ja nie bede mial zadnych dowodow ze jest
    inaczej. Ale z kolei w tejze samej umowie jest napisane ze to cale szkolenie odbedzie
    sie w glownej siedzibie firmy w miescie XXX, a ja je odbylem u siebie.

    > I teraz pytanie. Czy beda w stanie sciagnac ode mnie pieniadze?? Jesli tak, to jak
    sie przed tym uchronic....
    > Pozdrawiam

    a gdzie miałeś mózg jak oddawałeś im swój egzemplarz umowy? ja bym powiedział że
    pozwę ich do sądu gdyby żądali kasy, gdyż nie wywiązali się z umowy pod kątem
    miejsca wykonania. Chyba że umowa mówi że mogli gdzie indziej.