  • Data: 2006-05-30 16:03:22
    Temat: komornik , dlugi i etc
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki "maly" problem . Prowadzilem kilka lat temu firme ... i
    popadlem w dlugi - musialem firme zamknac . Zalegam zarówno do
    ZUS jak i US i ostatnio sie dowiedzialem ze jestem w BIK ... . Mam
    mozliwosc podjecia pracy (umowa zlecenie/umowa o dzielo) i
    zapewne komornik w bardzo niedlugim czasie zajmie mi wszystko co
    zarabiam . Czy istnieje mozliwosc ustalenia który komornik mnie
    "obsluguje" albo komornicy :) ? Czy moge sie jakos dogadac sie z
    komornikiem(kami) ?